Skip to main content

Super Wifipunten aansluiten in 3 stappen. Ik ben nu bij stap 134 en krijg alleen maar oranje lampjes. Kan ook niet meer inloggen in de app en ik kan niets met de info op de website. Ik zou graag een monteur willen laten langkomen maar ook geen enkele indicatie van hoe dat te regelen...

O dat schiet niet op. Welke experiabox heb je?


ZXV10...


Volgens mij kun je beter de app niet gebruiken. Koppel ze los en leg de ene eerst even opzij. De andere met alleen de stekker in het stopcontact resetten. Reset knop ongeveer 15 seconden vasthouden. Na resetten met de utp kabel verbinden met de Experiabox. Laat dit dan gewoon eens een half uurtje staan. Lampje groen?

Daarna de 2de de stekker in het stopcontact, ook resetten. En dan deze eveneens met de utp kabel verbinden met de Experiabox. De eerste blijf je dan dus vanaf. Die koppel je niet los. Nu zitten ze dus beide bekabeld aangesloten. Branden nu beide lampjes groen? Wederom een half uurtje met rust laten.

Daar na zou de 2de los kunnen koppelen en elders neer kunnen zetten. De eerst laat je dus staan. Bekabeld.


Dank voor jouw uitgebreide reactie, ik ga dat proberen..


ZXV10...

Volgens mij is dat een v7. Deze toch? Met transparante plaat erin.

Deze kan omgeruild worden. Lees deze reactie maar eens:

https://forum.kpn.com/internet-9/box-12-502289?postid=1019816#post1019816

En het kon wel eens wezen dat deze geen gigabit poorten heeft. En de SuperWifi's willen dat wel graag misschien...


Dank Nick, weet jij hoe ik dat omgeruild krijg? De website is een groot doolhof, via het telefoonnummer word ik naar een app gestuurd die niet werkt..


Dank Nick, weet jij hoe ik dat omgeruild krijg? De website is een groot doolhof, via het telefoonnummer wordt ik naar een app gestuurd die niet werkt..

Misschien hier:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Maar lukt dat niet, wacht dan even een KPN medewerker af. Die reageert hier vanzelf in dit topic. U kunt ook bellen: 0800-0402. Tegen computerstem zeggen dat je een medewerker spreken wilt. Maar ik weet niet of die mensen mee willen werken aan het omruilen :grin:


Ik heb nu een nieuwe modem via KPN, alles werkt nu volgens het boekje, alle lampjes constant op groen maar alleen geen sterker wifisignaal in de keuken, met de telefoon naast de wifi versterker slechts 1 puntje. Weet iemand waar dat nog aan kan liggen?


Ok. Dat is best snel. Welk modem heeft u gekregen?

Wat betreft de SuperWifi's: kunt u inloggen op http://192.168.2.151? U ziet dan als het goed is dit inlog formulier: 

Ziet u dit?


Ik krijg een melding dat ik het wachtwoord moet invoeren van het apparaat met het blauwe knipperende lampje, 5 keer geprobeerd, pakt het wachtwoord niet...


 


Voert u wel het juiste wachtwoord in? Niet het wifi wachtwoord, maar het "Admin Password". Let goed op vreemde tekens. Bijvoorbeeld ) en } zijn niet hetzelfde. En l en I zijn ook niet hetzelfde. En O en 0…

 


Yes, meerdere keren geprobeerd..


Ok. Probeer dan het admin wachtwoord van de andere SuperWifi. Misschien werkt dat.


@Dmp Welkom hier op het forum! Zo te lezen is er al een klein sprintje getrokken m.b.t. het probleem. Top dat je zo (extreem) snel een nieuw modem hebt ontvangen van ons. Alsof je naast het distributiecentrum woont:rofl: . 
Is het inmiddels gelukt om in te loggen met de gegevens achterop de SuperWifi's? Laat het maar weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen. :hugging:


Blij dat het modem zo snel kon, het is inmiddels gelukt! 


Reageer