Skip to main content

Ik heb een ander abonnement waar superwifi bij in zit. dat pakket wordt pas 30-10 aangepast. de apparatuur echter (nieuwe experiabox en superwifi aansluitpunten) komen vandaag al. kan ik die al aansluiten en gebruiken?

Hallo @Piet2016 ,

Ja, dat kan. Als je nu al internet hebt van KPN, dan is dat geen probleem.  De wijziging van het pakket zal echter wel pas op 30 oktober 2020 van kracht worden.

 


Vaag. Apparatuur en abonnement zijn niet met elkaar verbonden. Als je als bestaande klant een nieuw abonnement afsluit, dan krijgt u normaliter geen nieuwe apparatuur. En al helemaal geen SuperWiFi's. Die krijgen alleen nieuwe klanten. Bestaande klanten die een nieuw abonnement afsluiten krijgen die niet. 


Ik heb nu internet via Telfort, wat feitelijk ook KPN is nu. E-mailadres etc verandert niet. Alleen krijg nieuwe experiabox en 2 aansluitpunten superwifi. Zeg maar uitonderhandeld toen ik Mn abonnement wilde verlengen


Jaja... maar de backoffice beslist uiteindelijk. Die knikkeren allerlei orders die niet volgens de richtlijnen zijn zomaar in de prullenbak en klanten horen er nooit niets meer van. Ik ben erg benieuwd of u die SuperWiFi's in het pakket aan zult treffen.


Daar ga ik wel vanuit. Buiten dat is mijn vraag eigenlijk of ik eea al kan aansluiten en of de superwifi al werkt..


Daar ga ik wel vanuit. Buiten dat is mijn vraag eigenlijk of ik eea al kan aansluiten en of de superwifi al werkt..

De SuperWiFi's wel. Als die in de doos zitten.

Aangezien nu blijkt dat u oud Telfort klant bent: de Experiabox / KPN Box niet. Die werkt pas als uw huidige box het niet meer doet. En dat is ook de reden dat u hier een nieuwe / andere voor krijgt.


Reageer