Skip to main content

Goedemiddag meneer/mevrouw,

 

Een jaar geleden zijn wij verhuisd en hebben KPN over laten zetten naar ons nieuwe adres. Op ons oude adres hadden wij razendsnelle KPN glasvezel en op het nieuwe adres moesten wij helaas over op VDSL, wat echt een stuk langzamer is. Wat ik het vervelende vind aan deze situatie, is dat wij maandelijks hetzelfde betalen als wat we op ons oude adres betaalde voor een veel snellere verbinding. Nu we groter wonen, is de wifi ook niet meer toereikend in de gehele woning en zou ik graag in aanmerking komen voor super wifi. Nu las ik dat het 160 euro kost om dit geïnstalleerd te krijgen. Is er een misschien een mogelijkheid om dit te compenseren met de minder snelle verbinding, waar wij toch nog het volle bedrag voor betalen? Graag hoor ik van jullie.

 

met vriendelijke groet,

 

Een trouwe klant

Hi @Nico Jor! Goed dat je even contact opneemt. Welkom op ons forum!

Ik wil eerst graag even wat ophelderen over onze abonnementen. Ons basis abonnement ondersteunt een snelheid tot 50 Mbps. Dat is ook ons laagste abonnement. Als er meer mogelijk is, bijvoorbeeld doordat er glasvezel ligt of VVDSL, dan kun je ervoor kiezen om maandelijks wat meer te betalen om naar 100, 200, 500 of zelfs 1000 Mbps te gaan. Als je op je oude adres ons basis abonnement had met glasvezel, had je een standaardsnelheid van 50 Mbps. Wanneer je gaat verhuizen naar een abonnement waar geen glasvezel ligt maar bijvoorbeeld VDSL van maximaal 30 Mbps, dan is er dus geen lagere abonnementsvorm mogelijk. Je betaalt in dat geval inderdaad hetzelfde voor 30 Mbps, dan voor 50 Mbps waar 50 Mbps mogelijk is. 

Dan de wifi. We garanderen een wifisnelheid van 20 Mbps, overal in huis. Dat doen we met behulp van de Wifi Manager. Met behulp van de Wifi Manager meet je op verschillende plekken in huis de wifi. Vervolgens past de Wifi Manager verbeteringen toe op het wifinetwerk. Vervolgens raad ik aan om gelijk de Wifi Manager nog een keer te doorlopen. Je kunt dan zien of de verbeteringen ook effect hebben gehad. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

Als je liever de draadloze Super Wifi wilt, dan kun je deze zelf aanschaffen. Dat kan via onze webshop

Hopelijk heb ik het zo wat duidelijker kunnen maken! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. 


Reageer