Skip to main content

En toch blijft het raar dat als vaste klant ( meer dan 25 jaar) super wifi moet aanschaffen voor 278 Euro ( extra versterker en installatie) terwijl als je het contract opzegt  en daarna weer nieuw  afsluit dit bijna gratis krijgt. Super wifi schaf je niet aan uit luxe maar omdat het produkt als geheel ontoereikend is ?

Welnee de bekabelde uitvoering krijgt u gratis bij slecht Wi-Fi!!


https://www.kpn.com/internet/wifi.htm


De bekabelde versie , maar wat als je de super wifi wilg hebben. Dan moet je er voor betalen , terwijl een nieuwe klant het gratis krijt. Je moet je trouwe klanten belonen ! Hier zit mijn inziens een aandachtspunt. Misschien had een een korting kunnen geven of gratis maar een verlenging van je contract. Nu ben ik gaan kijken hoe het zit met mijn contract en die is contract vrij.


Dat u geen kabels wil trekken is uw keuze. Aan alle klanten super wifi's geven is gewoon niet te betalen. Reken maar uit 2 miljoen klanten x € 149,00. 


Zeker, maar je mist het punt waar het om draait. Je moet blijven investeren om bestaande klanten te behouden en niet alleen om nieuwe te maken. Gratis bestaat inderdaad niet.  Een goede commerciële organisatie begrijpt dit en creëert win win  mogelijkheden. Wordt misschien eens tijd om rond te kijken of er aanbieders zijn met meer commercieel klant gevoel. 


Ik begrijp je punt wel maar kpn  kan gewoon geen 300 miljoen euro weg geven. Dat snap jij toch ook wel hoop ik. Als er tijdens zo'n aktie 1000 nieuwe klanten komen is het veel.


Hoi @RoyF ,

Volgens mij hebben alle aanbieders van diensten en andere zaken commerciële belangen.
Namelijk geld verdienen aan klanten, dus ook KPN wil verdienen aan jou en aan mij.
Dat is het grootste belang.

Net zoals de Jumbo, Albert Heyn, Energiemaatschappijen dat doen.
Verdienen voor de aandeelhouders en voor zichzelf zodat ze kunnen blijven bestaan.

Jij mag wel de illusies hebben dat jij het een en ander van deze firma's voor niets verkrijgt, dat is echter niet het geval.
Sprookjes zijn het @RoyF 
Maar zolang jij blijft geloven, lokken ze jou met weggevertjes. 
Die jij uiteindelijk door de tijd heen, dubbel en dwars terugbetaalt.

PS: Bijna vergeten te melden, ze werken wel goed die Super WiFi' s.:wink:


En toch blijft het raar dat als vaste klant ( meer dan 25 jaar) super wifi moet aanschaffen voor 278 Euro ( extra versterker en installatie) terwijl als je het contract opzegt  en daarna weer nieuw  afsluit dit bijna gratis krijgt.

Je moet minsten 6 maanden geen abo bij KPN gehad hebben voordat je weer als nieuwe klant gezien wordt en in aanmerking komt voor welkomstbonussen. Ieder jaar overstappen (is wat omslachtiger dan bij energieleveranciers) geeft je wel die instapvoordelen.


Goedemiddag @RoyF en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Raar is het eigenlijk helemaal niet; de actie met de gratis Super Wi-Fi betreft niks meer dan een welkomstaanbieding voor iemand die nu nieuw klant bij ons wordt. Men kan dan zelf de keuze maken; gratis Super Wi-Fi punten of korting op het abonnement. Jij hebt bij aanvang van je abonnement net zo goed gebruik mogen maken van een welkomstaanbieding (waarschijnlijk in de vorm van korting op je abonnement) en zoiets is altijd eenmalig. Dat neemt niet weg dat KPN ontzettend ver gaat in de ondersteuning van jouw Wi-Fi en daarom kun je ook in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi. Deze dien je inderdaad bekabeld aan te sluiten maar dat zorgt in de regel wel voor de gewenste verbetering. Wanneer iemand geen kabels kan of wil trekken dan is Super Wi-Fi een heel goed alternatief maar hier zijn vanzelfsprekend wel kosten aan verbonden. Als provider hebben wij geen invloed op het feit of iemand wel of niet kabels kan/wil trekken voor de KPN Experia Wi-Fi. Daarbij kun je de Super Wi-Fi als bestaande klant zelfs met 25 % korting aanschaffen; voor een setje betaal je dan geen 199 euro maar 149 euro. Hierin hebben we dus zeker rekening gehouden met onze bestaande klanten. Je bent natuurlijk altijd vrij om verder te kijken maar als het aankomt op de ondersteuning van je Wi-Fi denk ik niet dat er veel 'buren' zijn bij wie het gras groener is. Houd er ook rekening mee dat je je provider niet voor de Wi-Fi betaalt maar voor je bekabelde verbinding. 


Reageer