Skip to main content

Ik had niet verwacht dat de KPN zo met haar vaste klanten om gaat. Wat blijft er nu over van het duurzame karakter waar de KPN elk telefooncontact mee open? Ik moet voor super wifi extra betalen en kan dat niet gebruikmaken van de leuke aanbieding die jullie voor nieuwe klanten hebben. Ook nog: super wifi is gekoppeld aan een overgang naar het Hussel abonnement, waarmee ik nog eens het gratis Spotify- en het gratis Pluspakket kwijtraak! Daarmee schofferen jullie je vaste klanten! De juffrouw die ik van de Klantenservice aan de lijn kreeg was dat met mij eens, maar ja zij kon er (natuurlijk) ook niets aan doen.

Dank je wel Directie KPN! Van een duurzame klant......

Hoi @Frank Jongbloed en anderen,

Ik heb niets gevonden over  Discriminatie in verband met bestaande klanten en WIFI.
Dus ik denk dat het woord achtergesteld in dit verband meer op zijn plaats zou zijn.

Gediscrimineerd worden zijn wel hele grote woorden in dit geval.
 


Gewoon je abbo opzeggen en weer opnieuw een contract aanvragen. Zo simpel kan het zijn. 


Gewoon je abbo opzeggen en weer opnieuw een contract aanvragen. Zo simpel kan het zijn. 

Ja idd, simpel. Wel eerst ff minimaal 6 maanden wachten met dat nieuwe contract, anders word je niet gezien als nieuwe klant.


Gediscrimineerd😂 Je blijft je verbazen. Zelf ooit klant geworden en destijds ook kunnen profiteren van een actie o.i.d. Maar nu dat niet nogmaals kan, word je gediscrimineerd. Ja hoor, ja. Ik mis vaak de nuance wanneer ik reacties op dit soort acties lees. 


Elk huis is natuurlijk ook weer anders. Je blijft afhankelijk van factoren waar jij en ik geen invloed op hebben. Met een Experia box heb je dan goede WiFi in huis inderdaad. Met Extra punten zal het dus nog bete worden. 

dus terug komend op mijn vorig commentaar dat de aanbieding

 

(en ik heb het nog vele malen gelezen maar ik lees het echt goed, overal in huis goede wifi) niet klopt kun je bij deze dus bevestigen.

en dat dit dus eigenlijk moet zijn goede wifi in huis (maar dan alleen als je in de kast naast het modem gaat zitten).

 

maar buiten dit wil ik wel even terug komen op het commentaar van @Frank Jongbloed

uiteraard heeft dit topic niets te maken met enige vorm van discriminatie.

en om KPN bij deze als discriminerende partij neer te zetten vind ik veel te ver gaan.

we kunnen het op sommige punten zoals ik ook niet met elkaar eens zijn en ik ben het zeker niet eens met hoe sommige acties aan de man gebracht worden.

maar dat houd niet in dat alles gelijk maar discriminatie is.

 

voor @Frank Jongbloed wellicht is handig om eerst eens na te denken voor je zo'n zwaar beladen term gaat gebruiken en je eerst eens verdiept in wat de betekenis hiervan is.

wellicht heb je wat aan deze pagina.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/discriminatie/vraag-en-antwoord/wat-is-discriminatie


Geachte KPN , 

 

Waarom krijgen nieuwe klanten dit wel en bestaande klant zo als ik die al een paar jaar alles afnemen van jullie niks  , NEE ik kan dit dus kopen voor 149 euro  wat natuurlijk tegen de haren in strijkt …..wanneer gaan jullie de ECHTE AFNEMERS  en dan heb ik het niet van 1 jaar lid , maar 10 jaar lid een kado geven en niet alleen zieltjes winnen van de concurrent !!!!!!!!!!!!!!!! 


De gratis SuperWifi is een welkomstkorting. Ik verwacht dat jij in het verleden toen je klant van KPN werd ook een korting hebt ontvangen. 

Overigens ook hier weer: Gratis bestaat niet. Zelfs bij de nieuwe klanten die het wel ”gratis” krijgen gaat de “gratis” Superwifi ten koste van de korting (6 maanden 50% korting) die ze zouden krijgen. Dus: Ook nieuwe klanten betalen voor de “gratis” Superwifi!

Voor de bestaande klanten is er de aanbieding om het starterspakket SuperWifi voor €149 in plaats van €199 te kopen.

Mocht je wifi thuis niet goed werken en mocht je daarom interesse hebben in deze actie, dan raad ik je aan de Wifi Manager te doorlopen. Mocht het nodig zijn, dan krijg je van KPN gratis bekabelde WiFi versterkers of een gratis WiFi monteur aangeboden.


Ik zou volgende keer nog meer uitroeptekens gebruiken…..


De beste aanpak om serieus genomen te worden door de KPN is door van provider te wisselen, heb ik me laten vertellen. Pas dan krijg je de aanbieding ook. 

Ik meerdere keren gehoord dat dat ook zo werkt bij andere providers. Nieuwe klanten zijn belangrijker dan de vaste klanten te houden