Skip to main content

Afgelopen zomer veel tijd doorgebracht in de tuin.
Vanwege het oude huis waar we in wonen staat de KPN V8 modem in de meterkast.
Meterkast is geplaatst aan de voorkant van de huis en dus redelijk ver weg van de tuin.
Inmiddels zijn we al ruim 25 jaar klant.
In al die jaren geen noemenswaardige problemen gehad.
Maar de wifi is in de tuin zeer slecht tot geen signaal. Inmiddels telefonisch contact gehad met KPN
voor een oplossing maar de enige oplossing die ik aangeboden kreeg was een super WIFI set voor 149 euro. Ik dacht even dat ik het niet goed hoorde.
“Voor elke woonsituatie de beste WIFI” is alleen voor nieuwe klanten.
Toch een gemiste kans voor een vaste klant. Jammer dat er meer energie gestoken word in nieuwe klanten dan in trouwe “oude” klanten. De beste reclame is volgens mij toch ook “mond tot mond”. 

 

Wat kreeg je toen al die jaren geleden kado of ben je dat alweer vergeten?


Welnee de beste Wi-Fi is voor iedere klant!! Kpn geeft je bij slecht Wi-Fi gratis experia wifi's.  Die moeten wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. 


Wat kreeg je toen al die jaren geleden kado of ben je dat alweer vergeten?

Beste Macabues,

 

Ik begrijp uit je reactie dat je nog in je jonge jaren zit.
25 jaar geleden was er niet zoveel keus uit providers en had KPN een monopolie positie.
Er was toen geen sprake van korting of iets dergelijks. Sterker nog, je moest zelf een modem kopen.


Hoi @Laro2019! Niets zo lekker als in je eigen tuin zitten met het mooie weer van afgelopen zomer. :sunny: Begrijpelijk dat je ook graag wifi wilt in de tuin, maar dat is in de praktijk lastig te realiseren zonder wifi versterkers. Het wifi signaal moet dan een grote afstand afleggen en door meerdere materialen heen (muren, ramen) voordat het bij je smartphone in de tuin is. Desalniettemin kun je wel de Wifi Manager een slinger geven. Die past de wifi instellingen aan. Mocht dat niet voor verbetering zorgen, dan kan hij op gratis (bekabelde) versterkers of een gratis wifi monteur uitkomen, afhangend van het eindresultaat. Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt. 🙂


Beste Sanne,

 

Ik heb een ICT bedrijf uit het dorp laten komen en die hebben een TPLink powerline adapter setje geïnstalleerd.
Dit was uiteindelijk goedkoper dat het setje van de KPN.
Blijf het toch jammer vinden dat je als trouwe klant een fiks bedrag moet betalen wat nieuwe klanten niet hoeven te betalen.
Gemiste kans want dit negatieve verhaal gaat sneller. Neem een voorbeeld aan IKEA. Gaan niet in discussie met een klant maar zorgen dat hij/zij tevreden is en blijft. 


Een powerline adaptersetje....Ik zou de bon goed bewaren als ik u was.


Beste Sanne,

 

Ik heb een ICT bedrijf uit het dorp laten komen en die hebben een TPLink powerline adapter setje geïnstalleerd.
Dit was uiteindelijk goedkoper dat het setje van de KPN.
Blijf het toch jammer vinden dat je als trouwe klant een fiks bedrag moet betalen wat nieuwe klanten niet hoeven te betalen.
Gemiste kans want dit negatieve verhaal gaat sneller. Neem een voorbeeld aan IKEA. Gaan niet in discussie met een klant maar zorgen dat hij/zij tevreden is en blijft. 

Geeft Ikea zomaar gratis kastjes weg ofzo? Lijkt me niet. Daar hebben ze ook gewoon een kassa waar je mag betalen.


Reageer