Skip to main content

Goedenavond, ik heb anderhalve maand geleden de superwifi aangeschaft in de hoop dat het zou verbeteren in huis. Dat was niet het geval en binnen 2 weken heb ik het retour gestuurd. Het bedrag is begin februari wel afgeschreven, ik heb op 4 februari nog telefonisch contact gehad, zou allemaal in orde komen maar tot nu toe nog niet vernomen over terug ontvangen van de betaling.



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Goedenavond @FanNum, welkom op ons forum! Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de afhandeling van een retourzending, ik ga mijn best doen om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te krijgen. Wil jij je profiel aanvullen met de volgende klantgegevens:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is (deze mag je noteren in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’)

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt, dan kijk ik het graag voor je na!


 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat er intussen meer duidelijkheid is! Anders hoor ik het graag!


goedemorgen Shyrin, ik was de link naar dit forum kwijt. Ik heb naar mijn idee de gegevens aangevuld.

Ik heb vrijdag heel veel keer contact gehad, telefonisch met de klantenservice en ik hoop dat ik mijn verlenging van het abonnement voor 1 jaar nog terug kan draaien. Ontzettend triest, onvoorstelbaar en niet geloofwaardig hoe je te woord wordt gestaan bij de klantenservice. Verschillende collega's gesproken, willen niet meerwerken, zetten je in de wacht voor ruim 30 minuten en komen niet meer terug. Geven allemaal een heel ander antwoord, dit is verbeterpunt 1! voor KPN. Zet gekwalificeerde mensen op de klantenservice.

Het enige wat ik wil is mijn geld retour, zoals mij ook meerdere malen is toegezegd de afgelopen maanden, voor het tijdig retour gestuurd wifi superpunt. 

Graag een reactie


Jammer dat je de link kwijt was, dan had het al eerder geregeld kunnen worden. Ik zie dat je vanochtend weer telefonisch contact gehad hebt en dat het bedrag gecrediteerd is. Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met de volgende factuur: dus dat is nu geregeld!

Ook jammer om te lezen dat je ervaringen met onze klantenservice niet goed is: gelukkig worden gesprokken opgenomen in verband met trainingsdoeleinden. Ik zal je feedback doorgeven aan de collega's die je over dit onderwerp gesproken hebt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag.