Skip to main content

Ik heb sinds half december mijn super WiFi punten ontvangen. In het begin werkte het goed maar nu valt 1 wifi punt steeds uit.

wat ik ook probeer het wil niet meer werken, wat kan ik het beste doen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dat schiet niet op zeg:wink: . Kan je iets meer vertellen over de opstelling? Het lijkt er op dat ze geen contact meer hebben met elkaar. Kan door de afstand komen.


De eerste staat naast ons modem, de tweede stond op de tussenverdieping en werkte prima tot 2 weken geleden.

Maar zelfs als ik de tweede naast de eerste zet doet die het niet.

Bekabeld is ook geen oplossing, na 5 minuten knipperen gaat ie weer uit.


Heb je ze allebei al een keer gereset?


Gaat het lampje compleet uit na opstarten? Wellicht dat je per ongeluk op dit knopje gedrukt hebt?

 

 

Kort indrukken geeft je 3 opties:

1. Lampje aan fel

2. Lampje aan gedimd 

3. Lampje uit

 

Lang indrukken geeft de WPS functie.


Goedemorgen 

 

alles opnieuw bedraad geïnstalleerd en het lijkt er op dat ie het nu doet.

 

waar ik ook last van heb is dat de versterker na een paar dagen rood ging branden, heb je daar ook nog een goede oplossing voor.


Ha @HannaVdBerg85 Goed om te zien dat je al flink wat hulp hebt gekregen. Brandt het lampje nog steeds rood op je SuperWifi? Heb je ons algemene topic over SuperWifi al bekeken? En wellicht kun je ook uit de voeten met de informatie uit dit topic! 


Inmiddels hebben wij het wifipunt op een andere plek neergezet en het lijkt nu allemaal goed te werken.


Ha! Dat is fijn om te horen. Geef gerust een gil als je nog weer ergens tegen aanloopt. De community staat voor je klaar!Â