Skip to main content

Mijn huidige 1 jarige abonnement bij KPN loopt over 2 maanden af.

Ik wil graag gebruik maken van de actie met 2 superwifi punten bij een 1 jarig abonnement.

Wil graag nu al een jaar verlengen (dus dan wordt de looptijd 14 maanden).

Weet iemand of dit kan en hoe dit moet?

Telefonisch is het onmogelijk iemand te pakken te krijgen bij KPN, verbinding wordt steeds verbroken na minuten lang wachten...

Je kunt je abonnement niet verlengen voor thuisproducten. Het loopt door en wordt maandelijks opzegbaar.  Om nieuwe klant te worden moet 6 maanden geen klant zijn geweest. De super wifi's ga je anders niet  krijgen. Bij slecht Wi-Fi krijg je vaak gratis de bekabelde uitvoering.  Dat kan alleen via de wifimanager. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Het klopt wat Joep zegt. Overstappen of hussel abbonement houden zodat deze maandelijks opzegbaar is en er misschien in de toekomst nog iets veranderd in de prijzen of pakketten.


Beste @AvdMeer, welkom! Ik heb er niets aan toe te voegen! De acties zijn welkomstacties voor nieuwe klanten. Je kunt zelf de Superwifi punten aanschaffen via onze website. Mocht je problemen hebben met de wifi, loop dan zeker onze gratis Wifi Manager eens door.


Dit is wel erg zuur. Ik zit in dezelfde situatie. Ben al meerdere jaren klant. Wifi werk in deze woning niet stabiel. Zie een oplossing in de super wifi punten. Het lijkt er op dat kpn verl moeite doet om nieuwe klanten binnen te halen maat weinig doet om bestaande klanten te behouden. Wanneer ik aangeef overweeg over te stappen naar ziggo geven meerdere kpn medewerkers volgens het script aan “dat is een mogelijkheid”. Ik ben contractsvrij en zou xo direct kunnen overstappen. Internet is goed miet wifi is instabiel. 
daarnnaat de onbereikbaarheid van kpn. Via de chat krijg ik wel contact maar moet tussen iedere chat regel telkens 2 tot 3 minuten wachten. (Medewerker Tom). Via telefoon 2 x na 12 en 20 minuten verbinding verbroken om vervolgens de 3e keer na 12 minuten contact te krijgen. Tijdens dit gesprek nogmasls verbnding verbroken. 
wat mij tenslotte op valt is dat ik op mijn telefoonnummer ook een klein zakelijk product geregistreerd heb. Daar krijg ik in het weekend wel direct iemand aan de lijn. Voor consumenten producten geldt dit niet. Deze zijn waarschijnlijk niet interessant en mondig genoeg. 

mijn conclusie kan daarom niet anders zijn dat KPN haar bestaande consumenten klanten niet serieus neemt en alles jan maken. 
 


wat mij tenslotte op valt is dat ik op mijn telefoonnummer ook een klein zakelijk product geregistreerd heb. Daar krijg ik in het weekend wel direct iemand aan de lijn. Voor consumenten producten geldt dit niet.

Dat is gewoon het verschil tussen zakelijk en particulier. Niets bijzonders, altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Zakelijk betaal je ook wat meer hé. Particulier zijn gewoon vreselijk uitgeklede low-budgetprijzen. Je krijgt waar je voor betaald. 


Dit gaat voorbij aan het feit dat je als consument ook betaald voir de service. Dat daar een andere response tijd aan vast zit is begrijpelijk, maar het niet bereikbaar zijnis wel erg arrogant. 


Trouwens wel opvallend dat de reactietijd op het forum veel beter is dan wanneer er een supportvraag wordt gesteld


Degene die reageren zijn ook klanten net als jij. Een moderator reageert doorgaans binnen 48 uur maar het is druk.  Op urgente gevallen reageren ze vaak sneller.  Maar om even op de super wifi's tegen te komen, wie gaat het betalen als kpn alle vaste klanten gratis super wifi's gaat geven? Ga even uit van 2 miljoen vaste klanten.  


Dit gaat voorbij aan het feit dat je als consument ook betaald voir de service. 

Nou... dat weet ik nog zo net niet. KPN heeft tegenwoordig een Tech Desk. Voor 5 euro per maand. Dat zegt genoeg denk ik.


Weet je wat ik zo erg vind de zogenoemde nieuwe klanten binnenharken met WiFi punten is leuk 

maar weet je wat er met die dingen gebeuren die worden massaal op marktplaats gedonderd 

maar de trouwe klant met WiFi problemen kan er naar fluiten die een product afneemt bij kpn en die WiFi punt echt nodig heeft om het afgenomen product goed te laten werken mag ze lekker betalen 

dat vind ik schandalig zo dat moest ik even kwijt 


Er is een misverstand over het 'gratis' verkrijgen.
Nieuw klanten kunnen kiezen tussen korting of wifipunten.
Dus uiteindelijk betalen ze die wifipunten ook zelf.

En @Nick83 
Die betaalde service kun je extra afnemen als je voor de Fritz modem gaat.
Het hoeft dus niet.


Er is een misverstand over het 'gratis' verkrijgen.
Nieuw klanten kunnen kiezen tussen korting of wifipunten.
Dus uiteindelijk betalen ze die wifipunten ook zelf.

Klopt nieuwe klanten kunnen kiezen en krijgen de optie.
maar als een trouwe klant dreigt weg te gaan of het abbo vernieuwd kan er wel korting gegeven worden maar niet de optie die wifi punten als je die als klant echt nodig hebt,  heb je die optie niet. ook als je ze dan toch uiteindelijk zelf betaald zoals je zegt.
Nieuwe klanten denken hmmm lekker ik knal het op marktplaats vang 100 en dat is lekker dat gebeurt er,

 


Ha @Tim Broeke en @Mike2165, ik kan me voorstellen dat je hier van baalt als je zelf slechte wifi hebt thuis. Zoals hierboven aangegeven wordt: wij hebben deze aanbieding alleen voor nieuwe klanten. Op het moment dat zij ervoor kiezen om de superwifi punten op marktplaats te zetten om er na een jaar achter te komen dat de wifi toch ondermaats is, mogen ook deze klanten zelf een nieuwe set aanschaffen. We kunnen onmogelijk elke klant gratis een set geven. En het jaar daarop weer korting en het jaar daarop weer iets anders. Op die manier moeten we onze abonnementsprijzen flink omhoog gooien en daar zit ook niemand op te wachten 😞

 

Voor problemen met wifi, kan je altijd de Wifi Manager doorlopen, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Daar bieden wij dan betaalde en gratis oplossingen, afhankelijk van jouw situatie. Daarnaast kan dit topic voor oplossingen voor trage en wegvallende wifi verbindingen ook altijd nuttig zijn.


Er is een misverstand over het 'gratis' verkrijgen.
Nieuw klanten kunnen kiezen tussen korting of wifipunten.
Dus uiteindelijk betalen ze die wifipunten ook zelf.

Klopt nieuwe klanten kunnen kiezen en krijgen de optie.
maar als een trouwe klant dreigt weg te gaan of het abbo vernieuwd kan er wel korting gegeven worden maar niet de optie die wifi punten als je die als klant echt nodig hebt,  heb je die optie niet.

Voor de korting die je dan krijgt kun je ze ook (gedeeltelijk) kopen.

Nieuwe klanten denken hmmm lekker ik knal het op marktplaats vang 100 en dat is lekker dat gebeurt er,

Waarom zouden ze dat doen dan? Als ze die SuperWiFi's niet nodig hebben, dan zouden ze beter voor de welkomstkorting kunnen kiezen. Dat is veelal meer dan 100 euro.


En @Nick83 
Die betaalde service kun je extra afnemen als je voor de Fritz modem gaat.
Het hoeft dus niet.

Als je voor de Fritz router gaat, dan moet je de Tech Desk afnemen. Maar de Tech Desk is niet specifiek voor alleen de Fritz router. Deze is beschikbaar voor iedereen. En je krijgt dan een "expert" aan de lijn die "passie voor techniek, gadgets en telecom" heeft en die "alle tijd neemt om jou te helpen". Waarmee dus eigenlijk gezegd word dat da zonder Tech Desk, zonder extra betalen, niet zo is. Of in ieder geval toch iets minder.

De geqoute zinsnedes komen rechtstreeks van de KPN website :wink: