Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Wij zijn recent verhuisd en op aanraden van een van uw collega's hebben wij voor ons bijhuis een Superwifi punt afgenomen. Wij zijn 2 oktober verhuisd en door de drukte ben ik er nu pas aan toegekomen (4 weken later) om het Superwifi punt aan te sluiten. 

 

Nu blijkt echter dat het signaal niet krachtig genoeg is en wij dus geen wifi in het bijhuis hebben. Geen ramp, maar wel heel vervelend dat ik telefonisch te horen krijg dat ik slechts 14 dagen de tijd heb om de Superwifi punten te retourneren. 

 

Hoe gaan we dit oplossen? 

Dag @20000004440259. Welkom op ons forum. 

We hanteren inderdaad een bedenktermijn van 14 dagen. Dat staat ook vermeld bij ieder artikel op onze webshop. Ik kan daar helaas ook niet van afwijken ben ik bang. Ik begrijp dat het probleem bij jou vooral het bereik is. In de meeste woningen heb je aan twee SuperWifi punten voldoende, maar in sommige huizen heb je toch een derde nodig om overal goed bereik te realiseren. Je kunt in dat geval altijd nog een los SuperWifi punt aanschaffen. Mocht je er nog een bij aanschaffen en het blijkt toch niet goed te werken in jouw woning, dan heb je voor de losse SuperWifi opnieuw een bedenktermijn van 14 dagen natuurlijk. 


Reageer