Skip to main content

Voor de zoveelste keer vind ik wederom dat vaste klanten meer aandacht verdienen dan nieuwe klanten. Je wilt vast klanten toch tevreden houden? Daarom alleen bij kpn nieuwe klanten krijgen super wifi en bestaande klanten mogen daarvoor betalen wat een geweldige service!  Top KPN toch maar overstappen? 

Hallo @Marty102,

Tuurlijk wil KPN klanten tevreden houden, maar door gratis cadeautjes weg te geven zal uiteindelijk niemand blij worden, want dan stijgen de prijzen.  Nieuwe klanten krijgen net zoals jij destijds, een welkomstcadeau en dat is twee gratis SuperWifipunten of 3 maanden korting. Ook bij andere aanbieders zal dit gelden en de enige manier om elk jaar korting te krijgen is overstappen. 
KPN doet zeker wel wat voor vaste klanten via Seaters bijvoorbeeld, je hebt er nu door de coronacrisis weinig aan, maar daar worden regelmatig kaarten voor sport, musea en festivals verloot. Daarnaast krijgen bestaande klanten 50 euro korting op SuperWifi. 


Precies het antwoord wat ik verwacht had. 


@Marty102 
Nou ja, niet het antwoord wat je graag had willen hebben, maar KPN doet voldoende alleen zal iedereen elk jaar korting geven de prijs voor iedereen opdrijven, dat de korting eigenlijk alweer te niet doet. Helaas niks aan te doen. 


Hoi @Marty102 en welkom op het forum :)

 

In principe kan ik weinig toevoegen aan het antwoord van @ChrisWissink. KPN maakt geen enkel onderscheid tussen een bestaande klant of een nieuwe klant; ze kunnen beide eenmalig profiteren van een mooie welkomstactie. Jammer om te lezen dat je dit anders ervaart. We gaan echt ontzettend ver in de ondersteuning van je Wi-Fi en ook als bestaande klant kun je in aanmerking komen voor gratis Wi-Fi versterkers in de vorm van KPN Experia Wi-Fi en deze dien je bekabeld aan te sluiten op je Experia Box. Een uitstekende oplossing voor wanneer je problemen hebt met je Wi-Fi. Wat je hier voor moet doen, is de KPN Wi-Fi Manager minimaal 2 x doorlopen (kpn.com/wifimanager). Wanneer deze een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt dan krijg je de KPN Experia Wi-Fi helemaal gratis toegestuurd 🙂 Ik snap echt dat korting of gratis cadeaus hartstikke leuk zijn maar daar ga je geen overeenkomst voor aan. Zo'n welkomstactie is echt een lokkertje om iemand over de streep te trekken om voor ons te kiezen, dat doen eigenlijk alle providers. Als je elk jaar optimaal wil profiteren van alle kortingen & acties, dan zul je jaarlijks van provider moeten switchen. Of dat het waard is, is een tweede maar die keuze is uiteindelijk helemaal aan jou. 


Ik vind dat jullie best iets kunnen betekenen voor vaste KPN klanten. Hoewel ik best tevreden ben is een overstap zo gemaakt. Ook wij zouden gebaat zijn met extra superwifi-punten. Bovendien heb ik ze al lang betaald. Door eigen schuld heb ik een oud telefoonnummer niet afgezegd en hebben jullie anderhalf jaar 15 euro af mogen schrijven per maand. Zonder dat je mij inlicht dat het nummer niet meer actief was.

Dus KPN..denk na, stel uw vaste klanten tevreden anders ga ik gewoon ooit een keertje weg. Er is genoeg keus tegenwoordig. Het is natuurlijk kletskoek dat hierdoor abonnementen duurder moeten worden he. En mocht dat zo zijn...lekker doen, heb ik niet zoveel moeilte mee.


Het is natuurlijk kletskoek dat hierdoor abonnementen duurder moeten worden he. En mocht dat zo zijn...lekker doen, heb ik niet zoveel moeilte mee.

Vele anderen wel. Daarom is het beter dat diegene die ze nodig heeft ze gewoon zelf bekostigen. Dan hoeven anderen daar niet aan mee te betalen.


Wat een kont antwoorden KPN. 


Ik deel helemaal je mening.

jarenlang lopen we te klooien met die slechte wifi van de experia box. En nu is er een super wifi beschikbaar die we dan maar even mogen kopen. Belachelijk als je het mij vraagt.

in die 9 jaar dat ik gebruik maak van jullie had ik stiekem toch wel gehoopt dat er 2 super wifi’s vanaf konden. Al was het om de compereatie van jarenlang slechte wifi.


Helemaal mee eens Ronald. 


Al een tijdje krijg je bij slecht Wi-Fi gratis experia wifi's dus zeg nou niet dat vaste klanten niets krijgen. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

 


Zojuist KPN aan de lijn gehad over dit zelfde. Als ik nieuwe klant wordt bij KPN krijg ik gratis 2x superwifi cadeau.
Zelf ben ik al zeker 12 jaar klant bij de KPN. Sinds 1 ½ jaar woon ik in mijn huidige woning en heb voor de prijs van € 108,= p/m bijna alles heel goed voor elkaar met KPN. Alleen de wifi niet.

Het internet komt met ruim 500 MB/s bij mij binnen, echter als ik vervolgens de trap op loop houd ik hiervan nog geen 26 MB/s over.
Dit is uiteraard op te lossen met superwifi. Doch, in plaats van mij een degelijk voorstel te doen om bijvoorbeeld een aantal superfifi punten aan te schafen voor zeg € 10,= per stuk, kan mij niet verder helpen dan dat ik er zelf maar 2 moet aanschaffen voor de prijs van € 100,=.
Goed bezig KPN!
Denk er toch sterk aan om over te gaan stappen door deze "service ".

 


Nou dat is nog maar de vraag of de super Wi-Fi dat oplost. Van kpn krijg je bij slecht Wi-Fi, onder de 20Mbt/s vaak 2 Wi-Fi versterkers gratis die bekabeld aangesloten op de experiabox. Heb je de wifimanager al gedaan x? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Dat heeft dus echt niks te maken met ‘service’. Je kunt als bestaande klant ook gewoon in aanmerking komen voor gratis KPN experia wifi dus de verontwaardiging is echt totaal misplaatst. We krijgen iets niet gratis dus slechte service...vermoeiend. 


Reageer