Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 2 werken niet meer draadloos sinds 1 mei

• May 1, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag exact hetzelfde probleem. 2 zwarte superwifi punten die niet meer werken. Rood lampje. Reset gedaan; bedraad werken ze. Na ze te verplaatsen (zonder draad) werken ze niet meer.

Ik heb nu in het afgelopen halfjaar zoveel problemen gehad dat ik naar een andere provider ga zoeken. Ik ben er nu klaar mee.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Dagpau, welkom op onze community! We hebben onlangs een paar grote updates gehad voor deze apparaten.
Als het updaten niet goed gegaan is kan het helpen alles te resetten en de superwifi punten een half uur bekabeld aangesloten te laten.

We hebben hier in de product update meer informatie:

Het kan zijn dat je t een en ander opnieuw in moet stellen of er nu iets anders werkt.

Mocht je er daarmee niet uit komen kun je altijd even met ons bellen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 2, 2025

​@Dagpau 

Heb je misschien een update voor de Wifi box ?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Dagpau, welkom op onze community! We hebben onlangs een paar grote updates gehad voor deze apparaten.
Als het updaten niet goed gegaan is kan het helpen alles te resetten en de superwifi punten een half uur bekabeld aangesloten te laten.

We hebben hier in de product update meer informatie:

Het kan zijn dat je t een en ander opnieuw in moet stellen of er nu iets anders werkt.

Mocht je er daarmee niet uit komen kun je altijd even met ons bellen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken