Skip to main content
Vraag

superwifi

  • December 30, 2020
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Superfijn aangesloten. groene lampje brandt. wifi op de experia box uitgeschakeld maar geen wifi meer. 

Iemand een oplossing?

Ik heb de wifi op de box maar weer aangezet. Zonder wifi kan ik niet werken.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

Dat is vreemd. Je hebt twee super wifi's?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2020

het is zeker vreemd. In de experia box kan ik zien dat de super wifi 192.168.2.151 heeft gekregen waar ik kan er niet inkomen. Ook SSID van het apparaat is niet bereikbaar. zoals gewoonlijk het wordt simpel voorgesteld maar dat is het dus niet.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

Over het algemeen is het appeltje eitje hoor. Het inloggen is wel eens lastig maar lukt bijna altijd. Het password staat achterop de super wifi


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

Ik heb het voor elkaar pfff


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 31, 2020

En wordt er wijzer van? Zie je wat vreemds?


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 6, 2021

Hoi @Bertje43

 

zo te lezen heb je het probleem met hulp van @Joep1965 op kunnen lossen. Goed om te lezen. Ik wens je een fijne dag :)