Skip to main content

Superwifipunten aangeschaft om betere wifi door hele huis te verkrijgen. Aangesloten geheel volgens richtlijnen. Lampjes blijven oranje. Alle tips via Thuis app uitgevoerd. Probleem lijkt te zitten in onze oude (2011) Experiabox TG789vn op glasvezel. Thuis app geeft aan: ‘probleem met kabel’. De nieuwe kabel geeft geen goed resultaat, ook het eerder gebruikte kabeltje geeft weer een oranje lampje.

Alle tips uitgevoerd, ook het resetten en updaten.

Bij inloggen op de superwifi lees ik ‘onbekend type modem’.

Enige oplossing lijkt mij, is het vervangen van het onbekende type modem door een nieuw modem. Maar ik lees dat eerst nieuwe klanten daarvoor in aanmerking komen. 

Ik kan verder nergens mijn vraag kwijt, alle digitale verwijzingen leiden tot herhaling van stappen die ik al ondernam.

0800-0402 is steeds in gesprek. 

 

Dat is inderdaad al een oudje en wordt ook vervangen. Ook hier hebben de medewerkers het druk. Het duurt een dag of 4 voor ze reageren  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Mocht je telefonisch toch contact krijgen zeg dan tegen de computer die je aan de lijn krijgt ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Hallo @Piet Meerse 

Dat modem is inderdaad aan vervanging toe. De Thomson Speedtouch TG789vn hoort in een museum te staan en niet meer bij jou thuis. Zet jouw gegevens (Privé) in jouw Forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Dan zal een KPN moderator een nieuw modem regelen.

Het is hier ook erg druk, dus je moet mogelijk een paar dagen geduld hebben….


Hoi @Piet Meerse, ik zag toevallig je topic voorbij komen. De 789 zien we niet vaak meer! Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Ik stuur je de details even in een privébericht!


Vandaag het nieuwe modem ontvangen. Het vervangen was eenvoudig. Daarna de superwifipunten ingesteld en dat ging ook gemakkelijk en vlot.

Alles werkt nu helemaal naar wens.


Kijk eens aan @Piet Meerse, dat is snel! In twee dagen geregeld.

Wat is het geworden, de KPN Box 12?  Die heb ik hier ook staan, samen met 2 SuperWiFi's :blush:


Is inderdaad een oud modem. Maar dat zou voor de SuperWiFi's geen bal uit moeten maken hoor. Die zouden net zo goed moeten werken.