Skip to main content

 Ik ben nu 3 dagen bezig om mijn superwifi werkend te krijgen. Alles geprobeerd om het groene licht te krijgen. Hij knippert eerst 2 minuten groen daarna alleen paars. Heb alles al een keer gereset maar dat heeft ook niet geholpen. Hopelijk kan iemand mij helpen

 

 

Hallo @Quincy1999,

Paars betekend dat het apparaat niet goed is ingesteld. Heb je de superwifi punten al eens proberen te verbinden via de KPN Thuis App? Welk modem heb je in gebruik en als je inlogt op het primare punt (even in het modem kijken welk ip adres er bij hoort) daar proberen de koppeling te maken?
Altijd 1 punt bedraad laten aan het modem. 


Heb het weer geprobeerd met de kpn app zonder succes.. heb nog nooit een groen lampje zien branden alleen bij het opstarten.. ik heb de kpn box 12


Hallo @Quincy1999,

De Box 12 doet nog niet mee in het netwerk en ik vermoed ook dat de data nog niet uit de box gehaald kan worden. 
Kijk even in je modem op welk ip adres je primaire superwifi punt verbonden is. Log even in op het superwifipunt en vul handmatig even je wifi gegevens in. Hopelijk krijg je dan wel het groene lampje te zien. 
 

Inlogpagina, inloggegevens staan achterop achter het klepje
Gegevens van je modem overnemen.

 


Hoi Quincy, welkom op het forum! Is het gelukt om met de tip van Chris de Superwifi wel geïnstalleerd te krijgen? Als het nog niet gelukt is, wil je dan eens de Superwifi loskoppelen, je KPN Box 12 resetten, dan de Superwifi resetten en ze opnieuw aansluiten en het installatieproces doorlopen? Chris heeft gelijk dat de V12 nog niet meedoet in de mesh, maar hij zou wel de wifigegevens eruit moeten overnemen.