Skip to main content

Hallo,

 

Gisteren ontving ik een sms dat vannacht de software van de modem zou worden verbeterd. Sinds vanmorgen brandt het lampje van een SuperWifipunt op één van de kamers oranje, terwijl dit tot aan gisteren gewoon groen was. Ik heb het SuperWifipunt al opnieuw opgestart en verplaatst door de hele kamer, maar zonder succes. Het lampje blijft oranje (waaruit ik dus moet opmaken dat de verbinding met het andere SuperWifipunt ‘slecht’ is - terwijl er vannacht dus een verbetering heeft plaatsgevonden). 

 

Wat kan ik nu het beste doen? 

 

Vriendelijke groet,

 

Sven

Hi @SvenM1990, welkom op ons forum en goed dat je dit aankaart. Begrijp ik het goed je meerdere SuperWifi punten hebt, maar dat op 1 van die punten het lampje oranje brandt? Je kunt in dit geval het beste de SuperWifi punten loskoppelen van de Experia Box. Als je daarna de SuperWifi punten reset, door het resetknopje 10 seconden ingedrukt te houden en opnieuw aansluit op de Experia Box, dan halen ze opnieuw de gegevens op uit de Experia Box. Dit lost in veel gevallen de problemen op.

Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, is het dan mogelijk om de SuperWifi punten te verwisselen van plaats? Ik ben benieuwd of het probleem meeverhuist of dat het op dezelfde plek blijft.


Dag Ron,

 

Bedankt voor je antwoord. Het lampje is dit weekend vanzelf weer op groen gesprongen. Ik ben er verder maar van af gebleven en hoop dat het zo goed blijft! 

 

Sven


Bedankt voor de update. Wat fijn om te lezen dat het gelukt is. Mocht het onverhoopt weer op oranje springen, trek gerust aan de bel.