Skip to main content

Brandt het groene lampje ook bij de 2de spot van de superwifi? ???

Dat weet ik niet niet, dat kan ik hier vandaan niet zien. Misschien kunt u beter zelf even kijken?


Humorist!    Ik wil graag weten of bij de 2de spot het groene lampje wel moet branden.   Bij mij is dat namelijk niet het geval.


Hoi @Gerard de Vries 
Dat lampje moet wel groen branden.
Is de voeding wel in orde, staat er wel spanning op het stopcontact?
Is de afstand misschien te groot?
Probeer om te testen even met de 2e wifi in dezelfde kamer.


Humorist!    Ik wil graag weten of bij de 2de spot het groene lampje wel moet branden.   Bij mij is dat namelijk niet het geval.

Wat een heerlijke reactie :blush:  Welkom op ons forum @Gerard de Vries! Ben je verder gekomen met de vragen en het advies van huistijger hierboven? We horen graag hoe het is afgelopen, of als we met je mee kunnen denken.


Hoi Alexandra.

 

Heel het weekend bezig geweest.   Ik probeer het woensdag weer een keer.  Resumé... nog niet het gewenste resultaat. 

 

Groetjes 


Hoi Alexandra.

 

Heel het weekend bezig geweest.   Ik probeer het woensdag weer een keer.  Resumé... nog niet het gewenste resultaat. 

 

Groetjes 

Als u ze beide bekabeld op de Experiabox aangesloten heeft, branden ze dan bij beide groen?


Ls,

 

Eerst knipperen,  dan groen en daarna gaat het lampje uit.   Heel de straat heeft meegekeken,  ergens doe ik iets fout.   Woensdag gaat het nog een keer helemaal opnieuw.   Komt vast goed.  Brrrr...


Ls,

 

Eerst knipperen,  dan groen en daarna gaat het lampje uit.   Heel de straat heeft meegekeken

Wel 1 persoon tegelijk, mondkapje om en anderhalve meter afstand? En handen ontsmetten bij de deur? :wink:

ergens doe ik iets fout.   Woensdag gaat het nog een keer helemaal opnieuw.   Komt vast goed.  Brrrr...

Heeft u ze al eens gereset?


Je kan de lampjes ook aan en uitzetten in de kpn thuis app, wellicht staat hij op uit?


Je kan de lampjes ook aan en uitzetten in de kpn thuis app, wellicht staat hij op uit?

@Gerard de Vries Dit hierboven is een hele scherpe opmerking. Heb je de KPN Thuis app al eens gebruikt? Daarmee kan je je Wifi verbinding beheren en ook instellingen zoals die van de lampjes aanpassen. En afgezien van de lampjes, werkt je WiFi verbinding verder wel goed thuis?