Skip to main content

Ik werk op zolder en het modem staat beneden. Nu was het wifi op zolder wel werkend maar niet fantastisch. Door de probleemoplosser werden superwifi punten aangeraden dus die maar besteld. Dat werkte eventjes goed. Nu heb ik al een paar weken last van dat er wel verbinding is met het modem maar geen netwerk. Dit is altijd in de ochtend. Na 2 keer het modem herstarten werkt alles weer. Vanochtend echter niet. Het heeft een uur geduurd voordat ik werkend internet had. Als ik probeer iemand van KPN hierover te spreken omdat ik nu wel eens wil weten waarom dit telkens (in de ochtend) gebeurd, krijg ik alleen een bandje met dezelfde opties als de probleemoplosser en die ken ik nu inmiddels wel. Iemand live spreken zit er blijkbaar niet in. We betalen genoeg en daar verwacht ik dan ook wel wat van. Op dit moment dus absoluut niet tevreden met de service. 

Welkom op het forum @NHuyser! Je bent helaas niet de enige. 

Na de vorige update zijn er voor sommige klanten problemen ontstaan. Wel lijken die problemen erger te zijn als er een DVS in het spel is. Is dit voor jou ook zo? Zo ja, haal dan de internetkabel uit de DVS die het dichtst bij je modem hangt. doe deze na 30 seconden weer terug. Dit moet het probleem tijdelijk verhelpen. 

Wij zijn ondertussen bezig met een update om het probleem op te lossen voor je. Meer over die updates lees je in ons topic over SuperWifi punten updates. 


Hallo @NHuyser ,

Er is nu een speciaal topic vol met tips en oplossingen: 

 

Â