Skip to main content

Goede avond ik had een vraagje ik heb 2 superwifipunten 1 in de woonkamer bij v10 en 1 op 1e verdieping.nu heb ik een beveiligingscamera buiten hangenĀ  maar de wifiverbinding valt steeds weg het is ongeveer 12 meter naa mijn schuur kan ik nu gewoon een superwifipunt bij kopen en koppelen en in de schuur zetten zodat me camera het gewoon doet of is 12 meter te ver voor.wifiĀ 

Ik wil het liefste geen kabel trekken

Probeer het eens met de superwifi die op de eerste verdieping staat naar de garage te verplaatsen of je daar verbinding krijgt, zoniet dan zalĀ  eenĀ Ā 3e superwifi geen uitkomst zijn


Ā dat is een goede tip

@Jukkie26Ā 

maar ik zou toch overwegen een utp kabel te trekken

ik zal (vaste) camera's nooit via wifi willen

voor een tijdelijke situatie zal het via wifi wel kunnen

mijn advies is dan ook die kabel te leggen

Ā 


Ok bedankt zal ik die superwifi van 1e verdieping proberen in de schuur en kan ik die gewoon boven uit het stopcontact halen en in de schuur steken of moet ik hem in de schuur weer instaleren maar bedankt voor de goede raad


Je kunt de superwifi gewoon uit het stopcontact halen en dan in de schuur weer aan de stroom hangen ben benieuwd of je super wifi dan ook voldoendeĀ signaal krijgtĀ 


Heb het geprobeerd net en goede ontvangst net zo snel als binnen en de camera reageert ook sneller en valt niet uit ook meteen groen lampje op super wifi punt


Heb het geprobeerd net en goede ontvangst net zo snel als binnen en de camera reageert ook sneller en valt niet uit ook meteen groen lampje op super wifi punt

Dat klinkt mij als muziek in deĀ  oren, je weet nu dat het goed werkt en ga je nu nog een 3e super wifi aanschaffen danĀ heb je overal perfecte wifi signalenĀ 

Ā 

Voor ā‚¬79 is 1 super wifi te bestellen in de webwinkel van kpn

Ā 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363408/kpn-superwifi-punt/?pageCount=1&pos=33


Goede avond ik had een vraagje ik heb 2 superwifipunten 1 in de woonkamer bij v10 en 1 op 1e verdieping.nu heb ik een beveiligingscamera buiten hangenĀ  maar de wifiverbinding valt steeds weg het is ongeveer 12 meter naa mijn schuur kan ik nu gewoon een superwifipunt bij kopen en koppelen en in de schuur zetten zodat me camera het gewoon doet of is 12 meter te ver voor.wifiĀ 

Ik wil het liefste geen kabel trekken

Beste,

bij ons is een monteur geweest.

die heeft bij ons een kpn superwifi in de schuur geplaatst.

Schuur is niet geĆÆsoleerd oid.

Het werkt gewoon perfect!

Mvg

Ā 


Goede avond ik had een vraagje ik heb 2 superwifipunten 1 in de woonkamer bij v10 en 1 op 1e verdieping.nu heb ik een beveiligingscamera buiten hangenĀ  maar de wifiverbinding valt steeds weg het is ongeveer 12 meter naa mijn schuur kan ik nu gewoon een superwifipunt bij kopen en koppelen en in de schuur zetten zodat me camera het gewoon doet of is 12 meter te ver voor.wifiĀ 

Ik wil het liefste geen kabel trekken

Beste,

bij ons is een monteur geweest.

die heeft bij ons een kpn superwifi in de schuur geplaatst.

Schuur is niet geĆÆsoleerd oid.

Het werkt gewoon perfect!

Mvg

Ā 

Gaat om de dezelfde afstand.

Wij hebben 1 superwifi punt boven eerste verdieping, 1 inĀ de woonkamer tussen tv en raam en 1 in de schuur 12 meter verder.


Heel fijn dat het bij jou ook goed werkt @Maurice WitĀ šŸ˜Š Bedankt voor het delen!