Skip to main content
Beantwoord

superwifi in de schuur

• 18 december 2020
  • 9 reacties
  • 660 keer bekeken

Goede avond ik had een vraagje ik heb 2 superwifipunten 1 in de woonkamer bij v10 en 1 op 1e verdieping.nu heb ik een beveiligingscamera buiten hangen  maar de wifiverbinding valt steeds weg het is ongeveer 12 meter naa mijn schuur kan ik nu gewoon een superwifipunt bij kopen en koppelen en in de schuur zetten zodat me camera het gewoon doet of is 12 meter te ver voor.wifi 

Ik wil het liefste geen kabel trekken

Beste antwoord door jimny

Jukkie26 schreef:

Heb het geprobeerd net en goede ontvangst net zo snel als binnen en de camera reageert ook sneller en valt niet uit ook meteen groen lampje op super wifi punt

Dat klinkt mij als muziek in de  oren, je weet nu dat het goed werkt en ga je nu nog een 3e super wifi aanschaffen dan heb je overal perfecte wifi signalen 

Voor €79 is 1 super wifi te bestellen in de webwinkel van kpn

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363408/kpn-superwifi-punt/?pageCount=1&pos=33

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1912 reacties
  • 18 december 2020

Probeer het eens met de superwifi die op de eerste verdieping staat naar de garage te verplaatsen of je daar verbinding krijgt, zoniet dan zal  een  3e superwifi geen uitkomst zijn

peter-keetfm
Wijsgeer

dat is een goede tip

@Jukkie26 

maar ik zou toch overwegen een utp kabel te trekken

ik zal (vaste) camera's nooit via wifi willen

voor een tijdelijke situatie zal het via wifi wel kunnen

mijn advies is dan ook die kabel te leggen

• Auteur
  • Helper
  • 46 reacties
  • 19 december 2020

Ok bedankt zal ik die superwifi van 1e verdieping proberen in de schuur en kan ik die gewoon boven uit het stopcontact halen en in de schuur steken of moet ik hem in de schuur weer instaleren maar bedankt voor de goede raad

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1912 reacties
  • 19 december 2020

Je kunt de superwifi gewoon uit het stopcontact halen en dan in de schuur weer aan de stroom hangen ben benieuwd of je super wifi dan ook voldoende signaal krijgt 

• Auteur
  • Helper
  • 46 reacties
  • 19 december 2020

Heb het geprobeerd net en goede ontvangst net zo snel als binnen en de camera reageert ook sneller en valt niet uit ook meteen groen lampje op super wifi punt

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1912 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2020
Jukkie26 schreef:

Dat klinkt mij als muziek in de  oren, je weet nu dat het goed werkt en ga je nu nog een 3e super wifi aanschaffen dan heb je overal perfecte wifi signalen 

Voor €79 is 1 super wifi te bestellen in de webwinkel van kpn

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363408/kpn-superwifi-punt/?pageCount=1&pos=33

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 oktober 2022
Jukkie26 schreef:

Goede avond ik had een vraagje ik heb 2 superwifipunten 1 in de woonkamer bij v10 en 1 op 1e verdieping.nu heb ik een beveiligingscamera buiten hangen  maar de wifiverbinding valt steeds weg het is ongeveer 12 meter naa mijn schuur kan ik nu gewoon een superwifipunt bij kopen en koppelen en in de schuur zetten zodat me camera het gewoon doet of is 12 meter te ver voor.wifi 

Beste,

bij ons is een monteur geweest.

die heeft bij ons een kpn superwifi in de schuur geplaatst.

Schuur is niet geïsoleerd oid.

Het werkt gewoon perfect!

Mvg

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 oktober 2022
Maurice Wit schreef:
Jukkie26 schreef:

Beste,

bij ons is een monteur geweest.

die heeft bij ons een kpn superwifi in de schuur geplaatst.

Schuur is niet geïsoleerd oid.

Het werkt gewoon perfect!

Mvg

Gaat om de dezelfde afstand.

Wij hebben 1 superwifi punt boven eerste verdieping, 1 in de woonkamer tussen tv en raam en 1 in de schuur 12 meter verder.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15369 reacties
  • 14 oktober 2022

Heel fijn dat het bij jou ook goed werkt @Maurice Wit ðŸ˜Š Bedankt voor het delen!