Skip to main content

ik heb een superwifi punt waarvan de lampjes na installatie niet meer brand. De app geeft aan dat het superpunt wel goed werkt, alleen brand er dus geen groen lampje. 

 

Wat is er mis?

Hallo @Boot27 

Dan heb je mogelijk het lampje via de KPN Thuis app onbedoeld uitgezet.

Je kan daar kiezen voor 100 - 50 - 0 % intensiteit.


Dag @RBxx ,

Nee ik had het zonder de app geïnstalleerd. De eerste 2 maanden had ik gewoon een groen lampje. Nu heb ik geen lampje meer.


Dat maakt op zich niet uit @Boot27 , ook later kan je met de app het lampje nog uitzetten. Wat is volgens de app op dit moment de status van het lampje? 

Het lampje kan ook ‘gewoon’ stuk zijn natuurlijk :thinking:, maar de WiFi doet het wel?


Hi @Boot27, dank je wel voor jouw bericht. Je kunt inderdaad, zoals Ruud aangeeft, de lampjes van de SuperWifi beheren via de KPN Thuis app. Mocht je er niet uitkomen, zou je dan een screenshot van de KPN Thuis app kunnen plaatsen waarop de instellingen van de lampjes zichtbaar zijn? Eventuele privacygevoelige informatie mag je dan weghalen. Zo kunnen we met je meekijken. :relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer