Skip to main content

1 wifipunt staat beneden en is aangesloten met het modem. De andere staat op de 2e verdieping op een kamer. Heeft altijd goed gewerkt tot het lampje van het 2e wifipunt uit ging. Al 3 keer via kabel aangesloten op de modem en via de app geüpdatet. Na aansluiten boven knippert het lampje groen en gaat daarna uit. Heb de wifipunten omgewisseld maar dan gaat het lampje ook uit. 

Het lukt ook niet om contact op te nemen met de klantenservice. Of er wordt direct opgehangen of ik sta half uur in de wachtstand en wordt opgehangen 


Hoi @Sunshine86, ik begrijp dat jouw SuperWifi niet echt meewerkt, ondanks dat je ze al omgewisseld hebt. 

Dit gebeurt sinds kort begrijp ik, klopt dat? SuperWifi heeft een functie waarin je het lampje kan uitschakelen, mogelijk is dat wat er gebeurd is.

Betekenis lampjes SuperWifi

Uit

  • Controleer of stekker in het stopcontact zit.
  • Controleer of adapter in het product zit.
  • Controleer of het aan-knopje ingedrukt is aan de achterkant.

Let op: Het lampje van een SuperWifi punt kan uitgeschakeld worden via de Thuis app of via de webinterface. Ook heeft de WPS-knop een dubbele functie. Door de WPS-knop kort in te drukken, kun je de LED uitschakelen. In tegenstelling tot de manier via de app of webinterface, zal bij het gebruiken van de WPS-knop na een herstart van het SuperWifi punt het lampje wel weer gaan branden.

Hier lees je er meer over, en vind je alles over installatie en gebruik van SuperWifi, daar staan ook veel handige tips en informatie. Ik ben benieuwd of het daarmee is opgelost.


Ik heb dat geprobeerd maar heb het idee dat hij stuk is. Mijn download is 2 mb en upload 13 mb. Dit hoort veel meer te zijn. Ik heb een abonnement voor 200 mb. 


Gaat het lampje met dit knopje niet aan?

 

 

Is hij in de thuisapp wel zichtbaar, en/of werkend volgend de app?

Als het lampje eerst een paar minuten knippert tijdens het opstarten, is het lampje zelf dus niet stuk.

Maar werkt hij überhaupt nog?

 


Nee dat helpt niet. Hij knippert wel groen als ik hem van het stroom afhaal en opnieuw aansluit maar binnen 1 minuut gaat het lampje vanzelf uit en blijft uit. Ook als ik hem verbindt met de kabel aan de modem. In de app is dit wifipunt niet zichtbaar. Hij zegt dat hij hem niet kan vinden en mijn internet is heel traag op de 2e verdieping. Terwijl het maanden juist heel goed ging.


Nee dat helpt niet. Hij knippert wel groen als ik hem van het stroom afhaal en opnieuw aansluit maar binnen 1 minuut gaat het lampje vanzelf uit en blijft uit. Ook als ik hem verbindt met de kabel aan de modem. In de app is dit wifipunt niet zichtbaar. Hij zegt dat hij hem niet kan vinden en mijn internet is heel traag op de 2e verdieping. Terwijl het maanden juist heel goed ging.

Dat is wel opvallend. Hoe lang heb je je SuperWifi? Je hebt er twee jaar garantie op, ik raad je aan om je SuperWifi mee te nemen naar de KPN Winkel in je buurt. Neem daarbij de bon of bestelbevestiging mee. Mijn collega's daar kijken de apparatuur voor zover mogelijk voor je na, en indien nodig krijg je nieuwe mee mocht deze inderdaad defect blijken. Daar lijkt het wel sterk op. Laat je weten hoe het afgelopen is?