Skip to main content

L.S., In de app staat dat mijn modem nu ook een SuperWifi punt is en ik het Superwifi punt dat naast het modem staat nu ergens anders in huis kan gebruiken. Maar als ik dit SWpunt verwijder maak het modem geen verbinding meer met het andere SWpunt op de eerste verdieping. Nadat ik het weer heb aangesloten heb ik wel weer verbinding.

 

Admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Het is de bedoeling dat Superwifi punt 1 aangesloten blijft aan de modem. 


Welk modem gebruik je, V10a of een Box12? Enkel bij die 2 modems kunnen de Superwifi’s los van het modem werken, zelfs zonder kabel.

Als het niet werkt, de boel loskoppelen, modem reset geven, superwifi’s ook, en opnieuw het installatieproces doorlopen. Evt met de thuisapp erbij.


Hoi @HansCaroline, het klopt wat Dennis aangeeft. Voor de V10A hebben we eerder dit jaar een update uitgerold waarmee deze Experia Box onderdeel wordt van je mesh-netwerk en zelf ook een wifipunt wordt. Meer over die V10A mesh update lees je hier.  Als dit bij jou niet werkt, doe dan inderdaad wat Dennis aangeeft:

Als het niet werkt, de boel loskoppelen, modem reset geven, superwifi’s ook, en opnieuw het installatieproces doorlopen. Evt met de thuisapp erbij.

 

Voor de Box 12 zijn we op het moment bezig met een zelfde update. Die is nog niet bij iedereen uitgerold, meer over de Box 12 mesh update lees je hier.

 


L.S.,

 

Dank voor het advies. Is me te tricky, want dan moet ik alles opnieuw installeren en ik ben bang dat ik dan van de regen in de drup kom.


Beste @HansCaroline, is er wellicht iemand in jouw omgeving die je erbij kan helpen? In principe is het niet zo moeilijk, maar ik kan me goed voorstellen dat je dit liever niet wilt doen, voor het geval er tóch iets gebeurt. Je kunt dan ook altijd bellen met ons (0800-0402) op werkdagen tussen 8 en 20 uur en op zaterdag tot 17 uur. Mijn collega's kunnen je verder helpen, mocht je er niet uitkomen. Als je ervoor kiest om het alsnog niet te doen, mag dat natuurlijk ook! Het zou wel jammer zijn dat je onze producten dan niet ten volle kunt benutten. Als je nog specifieke vragen hebt, voordat je over wilt gaan tot het resetten, laat het gerust weten. We helpen je graag.