Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi punten klappen er regelmatig uit sinds update

• June 5, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedemorgen. Mijn superwifi punten vallen om de haverklap uit sinds de update. De punten zijn gekoppeld via ethernet, dus afstand naar de router is niet het probleem. Herstarten van de superwifi punten helpt meestal niet, herstarten van de router helpt niet altijd. Soms moet ik de superwifi punten resetten. Ik moet dit bijna iedere dag doen. Ik zou graag in contact komen met KPN om een oplossing te vinden. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@JTP en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt, want dat is inderdaad niet handig. 

Super dat je al een herstart van de router en een reset van de SuperWifi punten hebt gedaan. Zou je ook eens een schone installatie van de SuperWifi punten willen doen?
Als je de stappen daar precies opvolgt begin je weer met een schone lei, dus ik ben erg benieuwd of het daarna wel stabiel blijft draaien. 

Zo niet, kun je dan laten weten welke SuperWifi punten je precies hebt (wit of zwart) en of ze rechtstreeks bekabeld op je router aangesloten zijn? Of zit hier andere apparatuur tussen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 7, 2025

Hi ​@JTP en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt, want dat is inderdaad niet handig. 

Super dat je al een herstart van de router en een reset van de SuperWifi punten hebt gedaan. Zou je ook eens een schone installatie van de SuperWifi punten willen doen?
Als je de stappen daar precies opvolgt begin je weer met een schone lei, dus ik ben erg benieuwd of het daarna wel stabiel blijft draaien. 

Zo niet, kun je dan laten weten welke SuperWifi punten je precies hebt (wit of zwart) en of ze rechtstreeks bekabeld op je router aangesloten zijn? Of zit hier andere apparatuur tussen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2025

Goedemorgen. De super wifi punten zijn bekabeld via een net gear switch. De ethernet kabels geven gewoon internet signaal als ik er een laptop aan hang. Ik heb witte sw punten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2025

Oh, en de clean install heb ik al gedaan en heeft niet geholpen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Check, wat als je de SuperWifi punten tijdelijk rechtstreeks bekabeld op je modem aansluit? Puur om te kijken of het dan nog wegvalt. 

Mocht ook dat niet helpen, plan dan een belafspraak met ons in. Mijn collega kan dan alles doormeten en doornemen, hopelijk is de oplossing dan snel gevonden!Â