Skip to main content

Hallo,

Wij hebben in januari een abbonoment afgesloten inclusief 2 WiFi boosters. Deze wifi boosters zijn tot op heden niet geleverd. We hebben al meerdere malen hierover gebeld met de klantenservice en dus belkosten gemaakt. Ze beloven ons steeds dat ze verzonden worden.... Maar nog steeds nu in april hebben we niets ontvangen.

 

We willen geen onnodige belkosten meer maken, dus dan maar op deze manier. 

... en dus belkosten gemaakt. 

Waarom dat? 0800 0402 is toch gratis?


Heeft u misschien welkomstkorting gekregen?


Ja dat klopt


Ja dat klopt

Als u welkomstkorting heeft gekregen, dan krijgt u geen SuperWiFi's. Het is of korting, of SuperWiFi's. Niet beide. Is bij Ziggo ook zo.


Sorry ik had uw vraag verkeerd begrepen. Als welkomskorting hadden wij voor de superwifis gekozen. Dus we hebben geen korting gekregen,, maar zouden de superwifis krijgen. 


Sorry ik had uw vraag verkeerd begrepen. Als welkomskorting hadden wij voor de superwifis gekozen. Dus we hebben geen korting gekregen,, maar zouden de superwifis krijgen. 

Dan moet hier een KPN medewerker eens naar kijken.

U bent toch wel nieuwe klanten die minstens 6 maanden geen vast internet heeft gehad via KPN?


Goedemorgen @CH.! Wat gek dat jij de SuperWifi punten nog niet ontvangen hebt. In jouw orderbevestiging staat ook vermeld dat je gekozen hebt over SuperWifi punten? Het lijkt mij goed dat we met je meekijken:

Wil jij jouw profiel aanvullen met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

We hebben al meerdere malen hierover gebeld met de klantenservice en dus belkosten gemaakt.

Wat Nick aangaf, klopt: we zijn kosteloos te bereiken op het nummer 0800 0402. 

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.

Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar