Skip to main content

k heb mijn 2 superwifi punten op 12 juni terug gestuurd  naar Antwoordnummer10119 te 2400VB maar nog steeds geen geld terug ontvangen. Hoe zit dat???

 

De WiFi versterkers zijn verstuurd met Bar Code 3SLFVZ787456889 op 12 juni

 

Admin: titel samengevoegd met je bericht en kortere titel gemaakt

Dag @Ben cq Maaike, goed dat je navraag doet. Er zijn verschillende manieren om jouw apparatuur te retourneren. Welke methode voor jou van toepassing is, is afhankelijk van de apparatuur en de situatie.

  1. Apparatuur dat je van ons in bruikleen hebt, zoals Experia Box en/of tv-ontvanger(s), ontvangen we graag retour. Je kunt de apparatuur in een willekeurige doos gratis terugsturen naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.
  2. Apparatuur dat je gekocht hebt in de winkel, bij de monteur of via de klantenservice kan je retourneren in een KPN winkel bij jou in te buurt.
  3. Apparatuur gekocht in de webshop Apparatuur voor Thuis kan je retourneren via Ceva Logistics. Volg hiervoor de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Kom je er niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen met Ceva Logistics via 070 301 39 88.

De SuperWifi heb je gekocht en dienen dus retour gestuurd te worden via de KPN Winkel óf via Ceva Logistics, afhankelijk van waar je de SuperWifi hebt gekocht. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat jij je geld ook terugkrijgt (mits binnen bedenktermijn van 14 dagen). Je hebt de SuperWifi nu teruggestuurd naar het Antwoordnummer. Dit zorgt helaas niet automatisch voor een terugbetaling.

Nu snap ik dat je toch wel graag je geld terug wilt. Kun je mij nog voorzien van een aankoopbewijs? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!


Beste Denise,

deze super WiFi heb ik telf. besteld en zijn door jullie aan mij verstuurd incl. een retour sticker enz. Ik heb de WiFi terug gestuurd naar het adres wat jullie mij hebben opgegeven. de betaling is gedaan middels een factuur van KPN van 17 mei t.w. Facuur *** met klantnummer ***.

 

Admin: privégegevens verplaatst naar forumprofiel


Ik denk dat je dan te laat bent geweest met het retourneren van de SuperWifi, waardoor je nu je geld niet terug krijgt. Bij het bestellen van artikelen heb je namelijk een zichttermijn van 14 dagen. Als ik het goed heb, heb je de SuperWifi op 11 mei aangeschaft. Je bedenktijd van 14 dagen gaat in op de dag dat je de SuperWifi hebt ontvangen. Nu weet ik niet wanneer dit precies is geweest. Ik neem het daarom ruim en ga ervan uit dat je tot en met 28 mei de tijd had om de SuperWifi zonder opgaaf van reden te retourneren. Van wat ik begrijp, heb je de SuperWifi echter pas op 12 juni verstuurd omdat deze toch niet bevielen. Daarmee heb je de SuperWifi dus buiten zichttermijn teruggestuurd en kom je niet in aanmerking voor een terugbetaling, sorry.


Beste Denise,

ik wordt hier een beetje ziek van. als je mijn dossier goed doorleest dan kan je zien dat ik 2x WiFi versterkers heb besteld in eerste instantie de superWiFI en in tweede instantie andere versterkers die je in het stopcontact moet doen die heten geloof ik DVS . Deze heb ik telf. besteld met de afspraak dat ik die niet zou betalen maar eerst uit zou proberen deze werkte ook niet goed helaas.

 

Als jullie de Super WiFi niet vergoeden dan wil ik ze graag met spoed terug ontvangen dan stuur ik de Super WiFi's die door de monteur zijn geinstalleerd op 2 juli retour. en dan is het ook opgelost.


Ik ben er nog een keer ingedoken.

  • Ik zie dat de SuperWifi niet op 11 mei, maar op 6 mei zijn besteld.
  • Op 8 mei heb je opnieuw contact opgenomen en is geconstateerd dat de SuperWifi niet werken in combinatie met de Experia Box V7 die je toen nog had. Daarom is er op die dag een nieuw modem verstuurd, zodat je uiteindelijk toch gebruik kunt maken van de SuperWifi.
  • Op 10 of 11 mei (kan ik niet goed duidelijk krijgen) is er een verzoek ingediend bij onze logistieke afdeling om de SuperWifi om te ruilen voor DVS. Waarom is mij niet helemaal duidelijk, want DVS is geen versterker, maar enkel een manier om het internetsignaal over het stroomnetwerk te verplaatsen en jij volgens mij juist baat hebt bij wifi versterkers. Met een DVS kan je bijvoorbeeld een PC boven op een internetkabel aansluiten zonder deze kabel van beneden naar boven te moeten trekken. Op onze website kan je alles lezen over de Draadloze Verbindingsset en de werking hiervan. 
    Goed, ik kan ook niet zien of deze DVS nou wel of niet verstuurd is. Ik zie deze niet op de facturen terug. Ook als deze kosteloos toegestuurd zouden zijn door collega's, dan zou ik dit wel op de facturen terugzien. Tenzij je de DVS via de webshop hebt besteld, dan gaat de betaling namelijk niet via de factuur.
  • Ik lees in één van de notities dat je op 14 mei apparatuur retour hebt gestuurd. Mij is niet duidelijk wat er precies in dit pakket gezeten zou hebben.
  • Uit jouw bericht hier op het forum maak ik uit dat je de SuperWifi op 12 juni retour hebt gestuurd. Feitelijk gezien is dit te laat, daar je 14 dagen bedenktermijn hebt, welke is ingegaan op 7 mei.

Dit is de informatie die ik tot mijn beschikking heb en met deze informatie kom ik nog steeds tot dezelfde conclusie.

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om de SuperWifi terug bij jou te krijgen, sorry.


Ik heb inderdaad de Super WiFi op 14 mei retour gestuurd omdat deze niet werkte en KPN heeft toen telf. met mij afgesproken dat ze 2 DVS stekkers zouden opsturen om uit te proberen dat werkt ook niet dus die zijn ook retour gestuurd.

Al met al zijn er twee mogelijkheden of KPN geeft mij de 149 euro terug of ze sturen mij de 2 Super WiFi's retour die ik naar jullie heb opgestuurd. de ontvangst van deze WiFi is mij ook door KPN telf, bevestigd toen ik de op een na laatste afrekening kreeg en ik gebeld heb waarom de 149 Euro van de WiFi daar niet bij stonden. Het antwoord was dat deze verrekend zouden worden bij de eind afrekening.

Dus aub graag voor een oplossing zorgen ik heb tenslotte het verzendbewijs aan jullie opgegeven en er is ook telf. bevestigd dat deze ontvangen waren.   


Het verzend nummer van 14 mei is 3SLFVZ448328096 het vorige verzend nummer was waarschijnlijk van de 2 DV stekkers.


Voor alle duidelijkheid ik heb op 10 mei ook iets retour gestuurd wat niet werkte met code 3SIPBR157566286 naar aanleiding hiervan had ik ook mijn abonnement opgezegd en toen kon ik wel ineens een monteur aan huis krijgen, enz. 


Ik heb je een privébericht gestuurd, @Ben cq Maaike.