Skip to main content

Ls 

 

Om een of andere is jullie klantenservice telefoon nummer onvindbaar, daarom onze vraag via dit forum…

We zijn in april 2021 verhuisd en zouden met de verhuisactie twee super WiFi punten ontvangen. Deze ontbraken en ons werd geadviseerd door een KPN medewerker om de punten zelf aan te schaffen en te declareren.

Uit onze administratie bleek dat eerst de factuur in onze uit Box was blijven hangen en na opnieuw mailen betreffende medewerker KPN heeft verlaten.

Nu zouden wij graag nog een tweetal WiFi punten aanschaffen en vroegen ons af of het niet efficiënter is als jullie deze ons kosteloos opsturen ipv het reeds betaalde bedrag via de ingediende factuur terugstorten?

Graag op korte termijn een oplossing aangezien dit al ruim een half jaar speelt…

Naast chatten en dit forum is er wel degelijk een telefoonnummer. 0800-0402

Hier werken ook medewerkers die u prima van dienst kunnen zijn. Vul in u profiel de gegevens in waarmee medewerkers in het systeem de casus kunnen opzoeken en met een passend antwoord kunnen komen. Het is wat druk dus het gaat even duren.


Welkom hier @HZ 50! Fijn dat je ons gevonden hebt. Even voor de duidelijkheid,, Je schrijft; reeds betaalde bedrag. Hebben jullie nu wél of níet betaald voor (nieuwe) Super Wifi's?
Ik kijk graag met je mee. Kun je jullie abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’.


Beste Lisa, 

we hebben op advies van een KPN collega in april tijdens de verhuizing de WiFi punten zelf besteld en betaald, echter het bedrag voor de twee WiFi punten niet terugbetaald gekregen tot op heden.

ik zoek nog even ons klantnummer op en dan is ons profiel compleet.

Mvg


Profiel ingevuld zoals gevraagd.

We hebben inmiddels nog een tweetal punten nodig 1 voor in de tuin en 1 op de 1e verdieping.

Als het makkelijker is om die twee nieuwe WiFi punten kosteloos te leveren ipv vorige factuur te declareren is dat voor ons om het even.

 

mvg


Je hebt inderdaad recht op een credit. Ik heb alleen de factuur nodig om dit in orde te maken. Heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin ons e-mailadres :blush:


Hallo @HZ 50 :slight_smile:,  Daar ben ik weer. Je kunt deze taak van je To Do list schrappen, want de credit is eindelijk in orde gemaakt. Het bedrag wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur (december). 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! :innocent:

 


Dankjewel Lisa voor je hulp en idd 1 To Do minder vandaag op mijn vrije dag :-)

 

Fijne dag!