Skip to main content

heb 199 euro neergeteld maar het functioneren van de wifi is niet verbeterd ofwel werkt totaal niet AKTIE gewenst

Hallo @LouisB01 welk merk en type modem heb je en wat zijn concreet je klachten?

 


Een experia box v10a + 2 mesh, maar bereik op zolder gaat niet werken. 


Waar heb je ze staan dan en zijn ze wel goed gekoppeld? Met de v10a in de meterkast,  super Wi-Fi op de eerste en één op de tweede overloop zou het toch moeten werken. 


Zoals gesuggereerd op de site van kpn. De box woonkamer, 1 op slaapkamer en 1 getrachtop zolder


Voor het geld vind ik dit dus een geld klopperij 


Ga morgen voor de 2 de keer met kpn bellen voor een oplossing


Nou die conclusie is misschien wat te snel getrokken.  Wi-Fi gaat, zeker bij nieuwbouw   slecht door betonnen muren. Het bereik van de 5 GHz band is sowieso beperkt. Een meter of 8 zonder muren is wel de max. Het kan prima werken maar de afstand moet je max een meter of 6 houden.  Het valt of staat het een goede verbinding onderling.


Ik begrijp wat je bedoeld maar we hebben een huis uit 1974. Maar volgens de instructies van kpn staat zoals ik eerder heb beschreven maar op zolder werkt het niet. Heel jammer


Brandt het lampje wel groen?


Hi @LouisB01, we helpen je hier op het forum graag verder met je SuperWifi. Joep en JanD zijn al begonnen zie ik. Hoe meer informatie je met ons deelt, des te beter we met je mee kunnen denken. Hoe heb je de SuperWifi punten nu aangesloten, en hoe branden de lampjes? We hebben ook een topic met alles over de installatie en het gebruik van SuperWifi, het kan helpen om dat ook even door te lezen.