Skip to main content

Hoi,

 

Via informatie op het forum is het mij duidelijk geworden dat het superwifi niet 2.4Ghz en 5Ghz kan ondersteunen. Daardoor zijn de superwifi punten waardeloos omdat ik niet met mijn SMART-lampen en IOT gadgets kan communiceren. 

Ik blijft het vreemd vinden dat tijdens eerdere chats met KPN hierover het volgende wordt gezegd:

Ik: heeft alles te maken dat superwifi draait op 5Ghz
Ik: kan ik ze ook op 2.4Ghz instellen
Peter: als het goed is werken ze op beide bandbreedtes, maar het is niet
mogelijk om het handmatig over te schakelen

Kan ik ze retourneren of zijn er andere mogelijkheden

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

De termijn van 14 dagen begint te lopen bij:

  • Een overeenkomst voor een dienst: de overeenkomst is per mail verstuurd. Hierin staat de datum van de aansluiting of de datum van de monteursafspraak. Op die datum start de bedenktijd van 14 dagen.
  • Een consumentenkoop: de dag waarop je het (laatste) product hebt gekregen. Een overeenkomst die zowel om een consumentenkoop als om het uitvoeren van diensten gaat (bijvoorbeeld een mobiel abonnement met toestel): de dag waarop je het (laatst) gekochte product hebt ontvangen.
  • De bedenktijd van 14 dagen geldt niet altijd. Dit verschilt per dienst. We laten je tijdens het bestelproces weten of deze bedenktijd geldt.

Ok, dan kan ik ze niet retour sturen want ik heb ze op 17 november ontvangen. Ok, dan nog een keer de vraag, op welke golflengte communiceren de superwifi-punten?


Volgens mij kloppen deze specificaties wel. 


Maar je kan ze wel weer verkopen @Johnnnnn .


Ok, dan kan ik ze niet retour sturen want ik heb ze op 17 november ontvangen. Ok, dan nog een keer de vraag, op welke golflengte communiceren de superwifi-punten?

Op 2,4 Ghz en op 5 Ghz.