Skip to main content

Dag, Ik heb afgelopen week bij de monteur superwifi gekocht omdat ik boven telkens wegvallende verbinding had. Helaas is het met de superwifi punten niet beter geworden. Kan ik het retourneren?

Hallo @Cano72 

Zie de KPN website: Terugsturen Koop/winkel/monteur | KPN.com

In de winkel, bij een monteur of telefonisch gekocht?

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement?
Heb je het gekocht in de kpn winkel, via een monteur,
telefonisch of via chat toen je contact met een kpn medewerker had ?
Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Ga dan naar de KPN winkel. Daar storten we je geld via retourpin terug. Het staat de volgende werkdag op je rekening. Vergeet dus niet je pinpas mee te nemen!


Toch wil ik ook even kijken of we de SuperWiFi’s nog ‘aan de praat’ krijgen.
Welke Experia Box heb je? Hoeveel SuperWifi’s heb je, waar staan ze (hoe ver uit elkaar) en hoe zijn ze aangesloten?


U kunt ze wel retour sturen, maar wat dan? Er is maar 1 echte oplossing: dat WiFi punt boven bekabeld aansluiten.


Dag Ruud,

 

Ik heb een experia box v10 en de 2 superwifi's staan ongeveer 5 meter uit elkaar.

 

Groet Carine


Overigens heb ik op zolder een wifi versterker en geen problemen met de ontvangst terwijl deze verder weg ligt.


Welke WiFi versterker heeft u op zolder staan?


Hallo @Cano72
Een Experia Box v10 met twee SuperWiFi’s en nog een andere wifi versterker op zolder dus.
De wifi van de Experia Box staat dan automatisch uit en de eerste SuperWiFi moet via een netwerkkabel met het modem verbonden zijn.

  • Is de tweede SuperWiFi (die ‘boven’ staat) draadloos verbonden?
  • Kan je die ook via een kabel aansluiten? 
  • Brandt bij beide SuperWiFi’s het lampje groen?
  • Wat voor een wifi versterker staat op zolder en hoe is die aangesloten?

je 2e superwifi staat waarschijnlijk te ver van de eerste. ze moeten in bereik zijn van elkaar normaliter moet de 2e superwifi draadloos op de gang van de 1e verdieping staan.


Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen.