Skip to main content

Goede avond. 

Ik heb de super wifi nu een aantal weken in huis...en het heeft me al gierende hartkleppen bezorgd.  Eenvoudig aan te leggen? Echt niet. Alles al geprobeerd wat er in menig forum al is geschreven maar niets werkt. De vaste zender werkt...maar de tweede krijg ik niet op groen. Ik zie gewoon geen verbreding van het signaal! 

Ik ben er klaar mee en wil het systeem retourneren...ontzettend teleurstellend dit. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goede avond. 

Ik heb de super wifi nu een aantal weken in huis...en het heeft me al gierende hartkleppen bezorgd.  Eenvoudig aan te leggen? Echt niet. Alles al geprobeerd wat er in menig forum al is geschreven maar niets werkt. De vaste zender werkt...maar de tweede krijg ik niet op groen. Ik zie gewoon geen verbreding van het signaal! 

Ik ben er klaar mee en wil het systeem retourneren...ontzettend teleurstellend dit. 

Hallo @Ring ,dat kan binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking en aankoopfactuur.

Na die tijd alleen nog te verkopen via Marktplaats o.i.d.

 


Maar hoe kan dat nou toch dat je ze niet aan de praat krijg!!!


Beste @Ring, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Zoals hierboven aangegeven wordt, kan retourneren tot 14 dagen na aanschaf. Die zijn al voorbij begrijp ik? Dan lijkt het me goed dat we gaan proberen de boel toch aan de praat te krijgen? Want in principe is het niet heel moeilijk. De community helpt je graag, als je dit nog eens zou willen. In dat geval zouden we graag willen weten welke Experia Box je hebt en hoe je de punten wilt aansluiten? Is dit bekabeld of draadloos en op welke afstand zet je ze van elkaar neer? Daarnaast kan je gebruik maken van de KPN Thuis app en ons topic over de SuperWifi punten eens doorlezen.