Skip to main content

Ik ben half april overgestapt naar KPN. Door de monteur is alles netjes aangesloten alleen heb ik thuis al een uitgebreid wifi netwerk liggen. Tijdens de installatie gaf de monteur aan dat ik de super wifi kon retourneren en dat ik daar 99 euro voor terug zou krijgen. Hij zou het aangeven op de werkbon en ik zou bericht krijgen. 

Vandaag iemand gesproken van de klantenservice en die geeft aan dat ik naar een KNP winkel moet. Ook zegt kan hij nergens terugvinden dat deze afspraak is gemaakt. Hij heeft wel de werkbon erbij gepakt en daar staat inderdaad duidelijk dat de klant het wifi punt retour zou sturen omdat het reeds een wifi netwerk aanwezig was.  Alleen er staat niet dat ik er 100 euro voor zou terugkrijgen. Waarop ik tegen de klantenservice medewerker zeg, waarom zou ik dan dat ding retour sturen als ik er niets voor zou krijgen. Dan kan ik het wifi punt beter weggeven. Ik zou bericht krijgen van KPN hoe ik het wifi punt kon retourneren. Daar heb ik tot op de dag van vandaag geen bericht van gehad.

Dus nogmaals ik wil de doos graag retour sturen en volgens afspraak 100 euro retour ontvangen. 

Wie kan mij op een normale manier helpen. Ik woon minimaal een half uur van een KPN winkel af en met parkeren en naar de winkel gaan erbij kost me dat een paar uur. Die tijd heb ik niet. Tijd om een pakketje af te geven bij een afgiftepunt heb ik wel. 

@sandro123 Misschien een vreemde vraag, maar heeft u die superwifi's gekocht of heeft u ze cadeau gekregen omdat u nieuwe klant bent ?


Dat laatste, maar toen ik aangaf bij de monteur dat ik ze niet ging gebruiken gaf hij aan dat hij het op de werkbon ging noteren en dat ik bericht zou krijgen over het terugsturen. Hij gaf aan dat ik dan geld retour kreeg. 


Bijzonder verhaal waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik gok dat de monteur je foutief heeft geïnformeerd. Dat betekend natuurlijk niet dat het voor jou niet moet worden opgelost. Vul even je forumprofiel in en dan zal een moderator binnen twee dagen meekijken.


Hoi @sandro123, welkom op het forum! Het is wel een beetje een gek verhaal inderdaad. De monteur heeft je, helaas, iets verteld wat niet waar is.

Als de SuperWifi jouw actiecadeau was voor het nemen van een KPN abonnement, dan heb je ze gratis gekregen. Je mag ze terugsturen, maar je gaat er dan géén geld voor terugkrijgen. Je hebt immers er ook geen geld voor betaald. 

Als je ze verder niet nodig hebt, dan staat het je vrij om er verder mee te doen wat je zelf wilt. Ze zijn immers jouw eigendom. Dat betekent ook, bijvoorbeeld, dat je ze kunt doorverkopen.