Skip to main content

Ik heb mij abonnement bij KPN beëindigd omdat de internetsnelheid maximaal 16-4 Mbit bedraagt. De glasvezel die we nu hebben haalt 400-400 Mbit.

Nu hebben we alles geprobeerd om met KPN een hogere snelheid te halen. Onder meer een 4G-modem (helaas is er geen 4G-bereik hier, maar goed) en 2 SuperWiFi punten. Die laatste heb ik voor 199 euro gekocht, maar ze zijn nu overbodig. Kan ik die retourneren en mijn geld terugkrijgen? 

Nee, dat denk ik niet. Tenzij het minder dan 14 dagen geleden is dat u ze aangeschaft heeft.

Je kunt ze op marktplaats zetten…

U heeft toch geen 199 euro betaald voor 2 SuperWiFi's? Ze kosten 149 euro, geen 199 euro.


Ik moet mezelf corrigeren; in oktober 2019 heb ik 99 euro betaald voor 2 "superwifi” punten. Lekker verdienmodel voor kpn… maar goed.

 

Verder, graag reactie van iemand die Weet. Ik heb geen interesse in reactie van iemand die denkt. 


Ik moet mezelf corrigeren; in oktober 2019 heb ik 99 euro betaald voor 2 "superwifi” punten. Lekker verdienmodel voor kpn… maar goed.

 

Verder, graag reactie van iemand die Weet. Ik heb geen interesse in reactie van iemand die denkt. 


het antwoord lijkt mij duidelijk van @Nick83 en dat is NEE je kunt geen geld terug krijgen

je kunt er wel eentje bijvoorbeeld als wifi punt gebruiken voor wifi in de tuin of wat dan ook

of iemand anders er gelukkig mee maken

 


Ik probeer niet te denken, maar toch knaagt er wat met de super wifi punten.

Hoe denk je in hemelsnaam een snellere verbinding te krijgen met super wifi punten??

Als je er 14/4 instopt komt er echt geen 400/400 uit zoals je nu uit die glasvezel haalt, het zal nooit wat worden, en je hebt een glasvezel, waarom prutsen met een niet vooruit te branden koperlijn, je moet wel een heel groot KPN hart hebben om niet over te stappen.:drooling_face:


Lekker verdienmodel voor kpn… maar goed.

Ja, het lijkt haast wel een commercieel bedrijf...


Hoi @KaaJee 
Het snelste kun je even 0800 0402 bellen, die kunnen je vraag altijd beantwoorden.
Je hebt gelijk met geen antwoorden van iemand die denkt, daar erger ik me ook vaak aan, er zijn ook mensen die beginnen met Volgens mij….  die kun je ook gelijk negeren, daar heb je ook niks aan.


Ik moet mezelf corrigeren; in oktober 2019 heb ik 99 euro betaald voor 2 "superwifi” punten. Lekker verdienmodel voor kpn… maar goed.

 

Verder, graag reactie van iemand die Weet. Ik heb geen interesse in reactie van iemand die denkt. 


het antwoord lijkt mij duidelijk van @Nick83 en dat is NEE je kunt geen geld terug krijgen

je kunt er wel eentje bijvoorbeeld als wifi punt gebruiken voor wifi in de tuin of wat dan ook

of iemand anders er gelukkig mee maken

 

Het LIJKT je duidelijk. Je WEET het dus ook niet.

Mijn WiFi is nu overal razendsnel, dus de KPN-spullen heb ik echt niet meer nodig.

Ik zal er inderdaad iemand anders blij mee maken.


Ik probeer niet te denken, maar toch knaagt er wat met de super wifi punten.

Hoe denk je in hemelsnaam een snellere verbinding te krijgen met super wifi punten??

Als je er 14/4 instopt komt er echt geen 400/400 uit zoals je nu uit die glasvezel haalt, het zal nooit wat worden, en je hebt een glasvezel, waarom prutsen met een niet vooruit te branden koperlijn, je moet wel een heel groot KPN hart hebben om niet over te stappen.:drooling_face:

Heel goed, hou die instelling vol!

Goede vraag trouwens. Antwoord: Dat weet ik niet. Ik vertrouw op wat KPN me vertelt. Dat was een 4G-modem (ook al is er geen 4G-bereik, 3 DVS ontvangers ( voor ‘slechts’ 160 euro) en dus de genoemde superwifi punten (toen nog gewoon WiFi-versterker genoemd, en dus goedkoper).

Nadeel van glasvezel is dat het aansluiten 1.000 euro kost en de afkoop van het vastrecht 1.850 euro. Maar met twee thuiswerkende personen helaas dus nodig. Verder vond ik KPN wel ok, het werkte.

Ik bedoel, ik heb vanaf september 2020 (installatie glasvezel) tot juni 2021 (levering diensten) gewacht op glasvezel, waarbij ik voortdurend van het kastje (netwerkbeheerder) naar de muur (installatiebedrijf) en nog een muur (provider) werd gestuurd. 


Ik moet mezelf corrigeren; in oktober 2019 heb ik 99 euro betaald voor 2 "superwifi” punten. Lekker verdienmodel voor kpn… maar goed.

 

Verder, graag reactie van iemand die Weet. Ik heb geen interesse in reactie van iemand die denkt. 


het antwoord lijkt mij duidelijk van @Nick83 en dat is NEE je kunt geen geld terug krijgen

je kunt er wel eentje bijvoorbeeld als wifi punt gebruiken voor wifi in de tuin of wat dan ook

of iemand anders er gelukkig mee maken

 

Het LIJKT je duidelijk. Je WEET het dus ook niet.

Mijn WiFi is nu overal razendsnel, dus de KPN-spullen heb ik echt niet meer nodig.

Ik zal er inderdaad iemand anders blij mee maken.


als je iets koopt in 2019 kun je het nu echt niet retour doen en je geld terug

ja dat weet ik en dat weet iedereen “neem ik aan” ik denk:joy:

probeer het maar eens met een router wat je bijvoorbeeld bij de mediamarkt hebt gekocht

het is maar een voorbeeldje hoor en bedoel het niet verkeerd

een kpn wifi punt kan ook achter een andere router werken

ik heb de experia wifis achter een netgear r9000 gehad en werkt goed

maar mooi dat je wifi nu goed is

 


Lekker verdienmodel voor kpn… maar goed.

Ja, het lijkt haast wel een commercieel bedrijf...

Je bedoelt "crimineel", of is het humor?

 

On topic: Je voegt niet veel toe aan dit forum, hè?


Ik moet mezelf corrigeren; in oktober 2019 heb ik 99 euro betaald voor 2 "superwifi” punten. Lekker verdienmodel voor kpn… maar goed.

 

Verder, graag reactie van iemand die Weet. Ik heb geen interesse in reactie van iemand die denkt. 


het antwoord lijkt mij duidelijk van @Nick83 en dat is NEE je kunt geen geld terug krijgen

je kunt er wel eentje bijvoorbeeld als wifi punt gebruiken voor wifi in de tuin of wat dan ook

of iemand anders er gelukkig mee maken

 

Het LIJKT je duidelijk. Je WEET het dus ook niet.

Mijn WiFi is nu overal razendsnel, dus de KPN-spullen heb ik echt niet meer nodig.

Ik zal er inderdaad iemand anders blij mee maken.


als je iets koopt in 2019 kun je het nu echt niet retour doen en je geld terug

ja dat weet ik en dat weet iedereen “neem ik aan” ik denk:joy:

probeer het maar eens met een router wat je bijvoorbeeld bij de mediamarkt hebt gekocht

het is maar een voorbeeldje hoor en bedoel het niet verkeerd

een kpn wifi punt kan ook achter een andere router werken

ik heb de experia wifis achter een netgear r9000 gehad en werkt goed

maar mooi dat je wifi nu goed is

 

Mijn punt is natuurlijk dat ik KPN 'spul’ heb gekocht, op advies van KPN, en nutteloos bleek. Ook al is het 1,5 jaar later, dat zou dan toch redelijk zijn van KPN dat ze zeggen, sorry!

De vergelijking met Mediamarkt sluit dus niet aan bij mijn situatie. Maar goed, ik begrijp wel een beetje van consumentenrecht. En van het verdien model van KPN.

Goed idee om iemand blij te maken, en ik ben al lang blij dat ik nu goed en snel wifi heb.


Hoi @KaaJee 
Het snelste kun je even 0800 0402 bellen, die kunnen je vraag altijd beantwoorden.
Je hebt gelijk met geen antwoorden van iemand die denkt, daar erger ik me ook vaak aan, er zijn ook mensen die beginnen met Volgens mij….  die kun je ook gelijk negeren, daar heb je ook niks aan.

Dit zou inderdaad het goede antwoord moeten zijn… dank!

Helaas heb ik via dat nummer al zoveel onjuiste informatie gekregen.

Ik kan wel iedereen aanraden om KPN op te zeggen. Dan krijg je opeens een heel mooi aanbod om toch klant te blijven. Ze begrijpen het daar echt niet. Maar goed, het alternatief is wat dat betreft niet veel beter.