Skip to main content

op zaterdag 24 juli super wifi aangeschaft en geinstalleerd en werkte prima .

echter op 28 juli ben ik ineens het ip adres kwijt en krijg de super wifi niet meer aan de praat ???

modem gereset superwifi gereset niets werkt.

groene lampjes blijven flikkeren.

modem hier is een v10 modem deze ook al diverse keren gereset en de superwifi weer aangesloten schakelt netjes  de wifi uit in het modem maar krijg er niets voor weer

waarom werkt het niet zoals belooft waarom is er altijd wel wat met kpn apparatuur.

wordt het wel voldoende getest voor ze zoiets op de markt brengen

denk as zaterdag maar weer inleveren en mijn geld terug vragen .

of heeft hier iemand een oplossing.

help help help

Branden de lampjes op de SuperWiFi's niet gewoon constant groen?

Kunt u inloggen op de SuperWiFi via http://192.168.2.151? Vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop? 


Beide Superwifi’s resetten en minstens een kwartier bekabeld aan het modem laten helpt niet?

Als je test met superwifi’s uit en de wifi van v10 aan, werkt dat wel?

Heb je ook bekabelde problemen? Is er een switch aangesloten?


super wifi liggen er elke keer meer dan 30 minuten aan maar geen resultaat.

v10 modem geeft gewoon wifi 

er is inderdaad een switch aangesloten maar de super wifi gaat rechttreeks in het v10 modem.

en op dat ip adres  http://192.168.2.151 kom ik niet binnen op het superwifi ding.

ga morgen verder zaterdag breng ik de rotzooi terug !!!


Ze zullen andere ip adressen gekregen hebben van het modem. Als je die opzoekt zou je in moeten kunnen loggen. Dus ze weigeren groen te blijven branden? Hebben ze wel de ssid van de v10 overgenomen? Tijdens installeren gebeurt het wel eens dat je wel verbonden bent maar geen internet hebt (watvanzelf goed komt), is dat het?


super wifi liggen er elke keer meer dan 30 minuten aan maar geen resultaat.

v10 modem geeft gewoon wifi 

Één van de SuperWiFi's (de eerste) moet met de kabel aangesloten blijven, is dat het geval?
Alleen de tweede kan na installatie vervolgens draadloos ingezet worden.
Dan zou de wifi van de Experia Box v10 automatisch uitgeschakeld moeten zijn.


zoals gezegd in mijn eerste reactie die ik geplaats heb HET HEEFT VANAF ZATERDAG GEWERKT !! TOT AFGELOPEN WOENSDAG PRECIES ZOALS IN DE HANDLEIDING BESCHREVEN IS.

VROUW BELT OP THUIS GEEN WIFI!!!!!.

alles nagekeken en zie dat er er een ip adres onbekend is na alles zoals beschreven gereset en opnieuw aan gesloten krijg ik het niet meer werkend groene lamp blijft snel knipperen ??

inmiddels diegene die ik draadloos in had gezet en nu aan het modem heb gehangen werkt nu 

de andere die aan het modem vast zat en na 10x gereset te zijn niet in werking te krijgen groene lamp blijft snel knipperen .

modem staat op standaard instellingen omdat die ook diverse malen is gereset en zou dus ip adressen automatisch moeten toewijzen 

vreemd dat het super gewerkt heeft en dan alles op tilt slaat en je het niet meer werkend krijgt..

dit zou toch gewoon moeten blijven werken zonder dat je daar problemen met hebt.

ps krijg toegang tot een superwifi via 192.168.2..21

 


zoals gezegd in mijn eerste reactie die ik geplaats heb HET HEEFT VANAF ZATERDAG GEWERKT !! TOT AFGELOPEN WOENSDAG PRECIES ZOALS IN DE HANDLEIDING BESCHREVEN IS.

VROUW BELT OP THUIS GEEN WIFI!!!!!.

alles nagekeken en zie dat er er een ip adres onbekend is na alles zoals beschreven gereset en opnieuw aan gesloten krijg ik het niet meer werkend groene lamp blijft snel knipperen ??

inmiddels diegene die ik draadloos in had gezet en nu aan het modem heb gehangen werkt nu 

de andere die aan het modem vast zat en na 10x gereset te zijn niet in werking te krijgen groene lamp blijft snel knipperen .

modem staat op standaard instellingen omdat die ook diverse malen is gereset en zou dus ip adressen automatisch moeten toewijzen 

vreemd dat het super gewerkt heeft en dan alles op tilt slaat en je het niet meer werkend krijgt..

dit zou toch gewoon moeten blijven werken zonder dat je daar problemen met hebt.

ps krijg toegang tot een superwifi via 192.168.2..21

 

Je hoeft niet te gaan schreeuwen hoor. 

"alles nagekeken en zie dat er er een ip adres onbekend is" waar zie je dit?

"ps krijg toegang tot een superwifi via 192.168.2..21" Dit zal altijd variëren als modem uit is geweest maar dat geeft niet. Als je het ip maar weet, dan kun je inloggen en nalopen of het goed staat. Ssid en wachtwoord gelijk aan v10? Is de thuisapp te bruiken en te verbinden met de superwifi’s?


Vergeet die thuis app maar ff denk ik. Levert alleen maar meer verwarring op...


probleem opgelost super wifi punten omgeruild nu werkt alles nu zie ik ook alle ip adressen die ik voor de tijd niet had .

Â