Skip to main content

wifi experiabox valt uit bij installatie superwifipunt waardoor ik installatie niet kan afronden 

Het klopt inderdaad dat de wifi op de Experiabox wordt uitgezet op het moment dat je de superwifi installeert. Dit heeft geen invloed op de installatie van de superwifi zelf. Je kan gewoon deze stappen volgen en dan zou het moeten werken. Als het werkt merk je dat doordat je via dezelfde wifi naam verbinding hebt en er maar 1 netwerk in huis te zien is. Kan je laten weten of het hiermee gelukt is?


beste.., installatie was duidelijk. groene lampjes branden. maar wifi netwerk komt niet meer tot stand. vind mn netwerk niet meer


Hallo @maartenvdL , koppel de superwifi dan eens los van de modem, reset de modem naar fabriekswaarden, reset de superwifi naar fabrieks waarden en begin een nieuwe installatie.

 


dank! fabrieksinstellingen en dan weer opnieuw. wifi via versterkers komt niet op gang. ik stop ermee, ik stuur terug. waardeloos product


dank! fabrieksinstellingen en dan weer opnieuw. wifi via versterkers komt niet op gang. ik stop ermee, ik stuur terug. waardeloos product

Nee... niet doen. Er is niets aan de hand, ze zenden gewoon een andere netwerknaam uit. Heeft u een bekabeld aangesloten pc of laptop? Kunt u daarmee inloggen op http://192.168.2.151?


Nick83.. klinkt niet echt KPN. phishing helaas..


Nick83.. klinkt niet echt KPN. phishing helaas..

Nee hoor @maartenvdL 

Nick is net zoals ik een hulpvaardig forumlid en KPN klant. Wij vinden het leuk om anderen te helpen. Wij maken allebei gebruik van SuperWiFi's en delen graag onze ervaringen.


We kunnen het ook anders doen. Op uw mobiel of laptop ziet u uw eigen thuisnetwerk niet. Wel andere WiFi netwerken. Zo zal er waarschijnlijk ook een netwerk tussen staan wat begint met "WE2-". Dat word door de SuperWiFi's uitgezonden. U kunt dit controleren door achterop te kijken:

Hier staat ook het bijbehorende wachtwoord. Lukt het om daar verbinding mee te maken?


doe geen moeite. ze zijn al retour en deze

correspondentie al naar knp fraude mail. 


Tsjonge jonge wat een mensen heb je toch op deze wereld.


@Joep1965 . Het is toch bizar dat KPN service aan goedbedoelde of slechtbedoelende amateurs overlaat? het is totaal niet te zien of dit goede en slechte bedoelingen zijn en/of te controleren is. waar is KPN zelf? 


Hallo @maartenvdL   Enige uitleg over het KPN forum is op zijn plaats denk ik.

KPN klantenservice kent meerdere ingangen. Telefonisch via 0800-0402 en via de chat via Contact en klantenservice | KPN kom je terecht bij één-op-één contact met een KPN medewerker.

Het KPN forum is primair de plaats waar klanten elkaar helpen en ervaringen uitwisselen.

KPN medewerkers (Moderators) zijn aanwezig en houden toezicht. Alles wordt door hen gelezen en (alleen) waar nodig zullen zij reageren, maar door de drukte op het forum kan dat een aantal dagen duren.


Ik zou toch graag nog even bovenstaand bericht van @RBxx willen bevestigen. Op het KPN forum komen klanten met vragen en antwoorden bij elkaar. Daarnaast zijn er soms specifieke zaken waar forumbezoekers zoals @Nick83 direct parate kennis hebben waar ik als medewerker een tijdje naar op zoek zou moeten. Uiteraard is het zo dat als er handelingen nodig zijn waarbij persoonlijke informatie nodig is dat KPN medewerkers als enige deze (na invullen van het profiel) deze te zien zullen krijgen.

Wat het topic betreft: ik begrijp dat verdere ondersteuning niet meer nodig is omdat de versterkers terug zijn gestuurd? 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!