Skip to main content

Dag,

Ik heb ca 10 maanden geleden 2 superwifipunten bij de experia box geïnstalleerd. Sinds vorige week vallen deze telkens uit.

Reset naar fabrieksinstellingen heeft helaas niet geholpen.

Lampjes zijn eerst groen. Gaan  dan knipperen en valt vervolgens uit.

Hebben jullie een oplossing? Graag even contact.

Groeten Erik Veurink 

Hallo @Erikveurink ,

Je hebt garantie, dus dat wordt een omruil. Je kunt dit telefonisch regelen via 0800-0402.

Anders kun je ook naar een KPN-winkel, maar de kans is aanwezig dat ze daar niet op voorraad zijn. 

Maar dan kun je je dus ook op afspraak melden bij een KPN-winkel. Neem het aankoopbewijs en legitimatie mee. 

  • Wil je de winkel bezoeken voor reparaties, het verlengen van je abonnement of producten retourneren, plan dan eenvoudig een afspraak via onze kpn afsprakenplanner.

 


Hallo @Noordzee  en @Erikveurink , bij mijn weten zit er standaard 2 jaar garantie op de wifipunten, net als bij de Experia wifipunten.

 


Ok Jan,bedankt.  👍Ik pas het aan. Maar hoe dan ook is er nog garantie. 


Ok Jan,bedankt.  👍Ik pas het aan. Maar hoe dan ook is er nog garantie. 

Hallo @Noordzee , inderdaad, als @Erikveurink ook de originele aankoopnota kan overleggen.

 

 

 

 

 


Uiteraard ( zie mijn reactie)


Super bedankt voor de snelle reactie. Ik ga morgen meteen even bellen. Fijne dag!


Schakelen de lampjes van beide SuperWiFi's uit? Zou wel toevallig zijn als ze beide kapot zouden zijn toch?


Ja beide idd. Reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd maar zonder effect.