Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik ga het even via deze weg proberen omdat het telefonisch niet lukt.

ik heb heb een abonnement bij KPN afgesloten voor mijn nieuwe huis, daarbij gaf de aanbieding met de surface pro de doorslag omdat mijn oude laptop de geest had gegeven.

 

nu wil het geval dat ik een mail heb gehad met de track en trace code, 

de eerste paar dagen waren er geen gegevens beschikbaar via die link nog wat later stond erbij dat de zending een aantal dagen vertraagd was, nouja dat kan ik wacht wel af.

 

vervolgens een briefje in mijn brievenbus gevonden met pakket bezorgd bij de buren dus ik enthousiast de galerij over(we wonen met 4 andere buren op een galerij)  3 wisten van niets de 4e was die middag op vakantie gegaan dus mijn hoop was dat de surface daar bezorgd was.

 

gisteravond zijn die desbetreffende buren terug gekomen meteen aangebeld maar helaas ook hun geen pakket.

 

toen toch nog maar eens de trace link erbij gepakt blijkt dat het pakketje op een postnl punt heeft gelegen maar retour is gestuurd en daarbij is getekend.

 

al met al een vervelende situatie en ik verheug me erg op de surface aangezien ik dit nu ook op mijn mobiel zit te doen.

 

zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat het opnieuw verzonden word en bij postnl willen aangeven dat dit een slordige fout is, als er staat bij de buren afgegeven maar toch bij een postnl punt bezorgd.

de 28e is het pakket retour gegaan zie ik dus hij moet ergens net zijn bezorgd lijkt me

mvg marian de jong



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @marian de jong 
Ik denk dat je beter bij de  klantenservice post.nl kunt aankloppen.

Wil je toch hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Of bellen 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties tussen 08:00 en 20:00 uur.

(ma-vr 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.)


Goedemorgen,

 

bedankt voor de reactie ik heb de gegevens ingevuld.

 

ik zal bij postnl ook de klachtneerleggen, maar doe het bewust ook via kpn ik neem aan dat het pakket inmiddels terug is op de locatie waar het vandaan is gestuurd en dat postnl daarin niets kan betekenen.

 

vandaag het verzoek op deze manier en omdat ik vandaag niet naar kpn kan bellen of chatten op zondag zal ik dit morgen ook nog proberen, heb dan meerdere lijntjes openstaan in de hoop voor een oplossing.


Hoi @marian de jong, welkom op ons forum!
Ik denk dat het wel goed is om de klacht ook bij Postnl neer te leggen maar de oplossing gaat niet bij hen liggen. Hiervoor kun je bij onze actiepartner Sidekix terecht.

Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur op 088-6237006 (lokaal tarief)