Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb inmiddels glasvezel van KPN en ben van plan om over te stappen naar Tmobile maar zij kunnen nog niet zien dat wij glasvezel hebben.

Hoe kan dit opgelost worden?

 

Gr Ramon 

T-Mobile levert niet op alle locaties waar KPN Netwerk en/of Glasoperator heeft aangelegd, dus als hun postcode check na ca 1 week nadat die van KPN aangepast is nog steeds niet beschikbaar aangeeft, dan wordt het voorlopig ook niks.


Als u op de homepage van KPN even net doet alsof u een nieuw abonnement afsluit, kunt u dan voor 1000 mbit kiezen? 


T-Mobile levert niet op alle locaties waar KPN Netwerk en/of Glasoperator heeft aangelegd, dus als hun postcode check na ca 1 week nadat die van KPN aangepast is nog steeds niet beschikbaar aangeeft, dan wordt het voorlopig ook niks.

Vreemd want m'n buren hebben wel TMoblie op kpn's glasvezel dus die theorie van jou gaat niet op on mijn geval


Vreemd want m'n buren hebben wel TMoblie op kpn's glasvezel dus die theorie van jou gaat niet op on mijn geval

De vlieger, mijn buren hebben wel maar ik kan niet (of andersom) gaat helaas niet op. Er zijn ontzettend veel factoren waardoor een verbinding bij de ene klant wel en de ander niet mogelijk is.

Een paar dingen die het geval kunnen zijn;

  1. Misschien is er geen poort meer vrij op apparatuur van T-Mobile in de POP.
  2. Misschien heeft T-Mobile in de planning staan eigen apparatuur te gaan plaatsen in de POP en staan ze tot die tijd geen nieuwe klanten meer toe.
  3. Misschien zijn je buren lange tijd geleden klant geworden bij T-Mobile, nog voordat T-Mobile (enkele jaren geleden) besloot om te stoppen met leveren via WBA. Nu inmiddels leveren ze wel weer via WBA maar doen ze dit lang niet overal.

Zomaar even een paar dingen die het geval kunnen zijn. Je zou ook eens contact op kunnen nemen met KPN NetwerkNL, misschien dat ze iets kunnen zien?