Skip to main content

Ik wil een van de medewerkers van KPN spreken!! Ik heb al gemaild in mijn kpn maar nog geen antwoord daarom graag nu per chat!. In mijn KPN staat een maandbedrag van 48,63. Dat betaalde ik ook bij telfort. Er wordt  nu zomaar 51,13 dus 2,50 te veel. Graag retour storten nu dus in totaal 5,-!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @LiaPol, welkom hier op het forum. Het is inderdaad de bedoeling dat je bij ons hetzelfde betaalt als je voorheen bij Telfort betaalde, het abonnement is overgenomen zoals het was. Er zijn wel een aantal gevallen waarbij een korting van 2.50 is weggevallen, het kan zijn dat dat bij jou is gebeurd. Heb je daar mogelijk bericht over gehad? 

Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, dan kan ik er ook een blik voor je op werpen.


Hoi @LiaPol, ik had geen seintje van je gezien, daardoor had ik nog niet gezien dat je je profiel had ingevuld. Als je de laatste Telfort factuur naast de eerste KPN factuur houdt, zie je dat het is wat ik in mijn vorige bericht beschreef. De korting van 2.50 voor sneller internet is weggevallen, daar wordt al aan gewerkt om het recht te zetten en met terugwerkende kracht te corrigeren. Als het goed is heb je daar eerder ook al een bericht over gehad, alle hierdoor getroffen hebben er een melding van gekregen. 


Hoi Jasper,

Ik heb geen bericht gehad, maar wacht de correctie af. Dank alvast.


Inmiddels is het maandbedrag aangepast op de factuur. Echter het teveel betaalde bedrag ad 5,- over de maanden afgelopen 2 maanden is nog niet retour. Graag zo spoedig mogelijk! Dit is de derde keer dat ik dit vraag. Ik krijg bericht dat het in orde is, maar bij controle is het te veel betaalde niet terug gestort!!!

 

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic


Hoi @LiaPol, de korting is nu inderdaad hersteld op je factuur. Dit is de tweede factuur, waardoor de korting op 1 factuur afwezig was. 2.50 in totaal dus, geen 5 euro. Als je op de nieuwste factuur kijkt, zal je onder het kopje 'Eenmalig’ een vergoeding zien staan voor die 2.50. Daarmee is het rechtgezet en klopt het nu dus weer.