Hoi, sinds korte tijd weer problemen met het internet. We betalen voor 1Gb/s en op de game laptop ontvangen we 5mbps download en 158 upload. Bekabeld is dit 500 download tov 900 upload. Ook een gek verschil. Je wilt juist een hoge download snelheid hebben. Op de telefoon en andere laptop haalt die op de wifi 160 download en 180 upload. Ook te laag voor wat we mogen verwachten. We hebben wifi versterkers maar daar is het juist het slechtst. Volledige reset van modem en de versterkers gedaan maar desondanks niet geholpen. Weet iemand hoe we dit kunnen verbeteren?
Hoi
Om even een paar dingen inzichtelijk te maken heb ik een paar vraagjes..
Welke modem heb je in gebruik?
Welke software versie zit daarop? Zou je even naar https://192.168.2.254 willen gaan en van de inlogpagina een screenshot willen plaatsen hier?
Je geeft aan dat je wifiversterkers gebruikt. Bedoel je hiermee de superwifi van kpn? En gaat het dan om de Experia wifi, superwifi 1 of superwifi 2? En is deze bekabeld aangesloten of is die draadloos weggezet?
Hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat met de juiste adviezen je zsm de snelheid haalt.
Mvg
Is dit wat je nodig hebt? We hebben twee superwifi punten 2.0. Ik heb ze ook al op dezelfde verdieping gezet maar dat deed niets voor de snelheid. Deze is draadloos aangesloten, omdat we geen aansluitpunt op de verdiepingen hebben. Ik heb deze wel op advies van je collega gisteren extra lang aan het modem gehad om ze opnieuw te verbinden
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.