Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben 2 kastjes extra besteld om tv te kunnen kijken (Hebben er nu 4 in totaal).
Onze experiabox heeft 4 ethernet poorten alleen hebben we ook nog een alarm en een xbox die hierop aangesloten moeten worden. Is hier toevallig een oplossing voor?

Ja... een switch.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=2052

En in uw geval kunt u die nog gratis krijgen ook. Daarvoor zult u even een KPN medewerker af moeten wachten...

 


En let er op dat u de E versie krijgt, want anders kunnen zich er problemen voordoen met de interactieve televisie aansluitingen. 


Even chatten of bellen is ook een optie.

Wat @Nick83 zegt klopt, als u vier tv's van ons af neemt kunt u kosteloos een switch krijgen. Als u het via dit forum wilt doen is dat ook helemaal goed, vul dan uw profiel in zodat de moderatoren weten wie u bent.


Hi @StephanieVerbraak,

Ik wil je graag kosteloos een switch toesturen zodat je alles aan kunt sluiten! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


/


Hi @StephanieVerbraak,

Ik wil je graag kosteloos een switch toesturen zodat je alles aan kunt sluiten! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Top dankjewel, ik heb mijn gegevens aangepast:)


Hij is naar je onderweg @StephanieVerbraak :blush: