Skip to main content

Teamviewer werkt niet op de computer als ik een internetverbinding via de hotspot van de telefoon gebruik. 

Euhmm... dit komt mij vreemd over. Lijkt me dat da gewoon moet werken.

Welke richting op werkt niet? Probeert u vanaf de computer een ander systeem over te nemen? Of Probeert u vanaf elders die computer over te nemen? 


Ik probeer vanaf de computer vanaf de camping met internet via hotspot van mijn Oppo telefoon met TeamViewer in te loggen op de computer op kantoor. Vreemd is als ik de hotspot vanaf de Huawei gebruik lukt het wel maar niet met Oppo of Samsung S21.

 


Alle toestellen hebben een KPN abonnement/sim kaart? 


Ja


Vreem Emwl, heb je nog een oplossing weten te vinden? Als het momenteel op één van de toestellen wel werkt dan lijkt het geen probleem van het netwerk te zijn of dekking. Je kan nog even in de instellingen van de toestellen kijken of deze overeenkomen.


Nee, nog steeds geen verklaring voor waarom TeamViewer alleen met de hotspot van de Huawei telefoon werkt. Heb nu een mifi hotspot van Huawei besteld en hoop dat ik daarmee ongestoord kan werken


Vreemd maar gelukkig is er dan wel een alternatief. Mocht er toch nog iets zijn laat het dan weten!


Ja het blijft een vraagteken idd. Bedankt voor de moeite 


Ja het blijft een vraagteken idd. Bedankt voor de moeite 

Geen enkele moeite hoor. Post gerust bij verder vragen nog eens een topic!