Skip to main content

Hallo, Ik weet niet wie of wat ik bij KPN moet benaderen met mijn vraag en dus stel ik hem maar hier. Vorige week zijn ze bij mij in de straat bezig geweest met het aanleggen/doortrekken van glasvezel. Precies bij mij voor de deur zit een verdeelkast of iets degelijks onder de straattegels. Op die plek verzakken een aantal tegels behoorlijk en andere komen juist omhoog. In het donker kunnen mensen daar behoorlijk van onderuit gaan en als het zo blijft zakken zoals het nu al doet na elke regenbui, kan ook nog eens de apparatuur van KPN daar schade door oplopen. Wie moet ik benaderen om dit op te lossen?

 

Dat is voor het KPN netwerk. (Wel KPN ander onderdeel) 

De contact gegevens kun je op hun eigen website vinden (LINK)


Bedankt voor de link. Ik heb daar meteen gebruik van gemaakt en KPN een bericht plus foto van de stoep  toegezonden.


@Johan de Neef Vergeet ook de gemeente niet in te lichten, zij zijn en blijven verantwoordelijk voor de stoep.


@Johan de Neef Die tip van de gemeente is nog wel slimmer misschien. Bij elk glasvezelproject heeft de aannemer van KPN Netwerk nauw contact met de gemeente. De gemeente moet het straatwerk controleren. Als zij een klacht over verzakte tegels binnen krijgen gaat dat meteen door naar de projectleider of uitvoerder van de aannemer. Dat gaat een heel stuk sneller dan via de klantenservice van KPN Netwerk.


Goede tip om ook de gemeente in te lichten. Ga ik meteen doen.