Skip to main content

Ik had sinds vorige week woensdag tot zojuist (dus gedurende een week) een storing die er voor zorgde dat ik zeven dagen verstoken was van internet en interactieve TV etc. Storing was het gevolg van een schakelfout van een KPN- monteur in de KPN-centrale. Had direct de volgende ochtend kunnen worden opgelost als uw klantenservice zoals was toegezegd meteen ook KPN-Netbeheer had ingeschakeld. Dat is niet gebeurd. Ik voel me een week lang in de maling genomen en verwacht eigenlijk wel een tegemoetkoming voor het ongemak! Mijn suggesties die ik daarvoor tijdens de verschillende contactmoment met klantenservice deelde vielen daar niet goed! Zeer gefrustreerd en teleurgesteld in de service van KPN.

Hi Kees, welkom hier. 

Wat ontzettend naar van die 7 dagen. Een tegemoetkoming in je abonnementskosten is natuurlijk op zijn plaats. Heb je deze correctie zelf al aangevraagd


Beste Alex,

 

Dat heb ik geopperd in een telefoongesprek met een KPN-medewerker. Die meldde mij op de derde dag van de storing (vrijdagmiddag) dat de storing - nadat het eerder die middag niet was gelukt de storing te verhelpen - niet eerder dan maandagavond door een monteur van KPN weer opgepakt zou worden. Ik opperde hem dat een redelijke compensatie door KPN aan mij wel op zijn plaats zou zijn. En dat is vanwege het ongemak en de frustratie over de lamlendige aanpak door KPN, meer dan de gesuggereerde restitutie van een met het aantal storingsdagen overeenkomend deel van  maandbedrag. Ik verwacht dus een redelijk compensatievoorstel.

 


Dus jij wil meer terug krijgen dan ieder ander die ook een week zonder diensten zat. Is dat eerlijk?


Nee Dennis, ik wil niet meer. Ik vind dat KPN zich er te makkelijk van af maakt. Wat mij betreft krijgen anderen natuurlijk ook meer, maar een bosje bloemen zou ook volstaan. Alleen vind ik dat ik daar niet om zou moeten hoeven vragen.


Dennis zegt dit nu een beetje plat, wat hem soms wel siert. Soms komt het verkeerd over. :wink:

Het is zeker niet de bedoeling dat wij er ons makkelijk van af maken, helemaal niet hier op het forum. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 


Beste Alex,

Ik heb mijn KPN profiel aangevuld.

Groet Kees Aerts


Kees, fijn dat we elkaar hebben gesproken en dat we het af hebben kunnen ronden. 

Laat me hier weten mocht ik in de toekomst nog iets voor je mogen doen. 


Dank voor het bericht van jl. zaterdag Alex. Voel me nu gelukkig gehoord en begrepen.