Skip to main content

Hallo! Ik heb een vraag: omdat er over een paar maand glasvezel geleverd wordt hebben jullie me als tussenoplossing en dongel geleend. Ik bel een paar keer met jullie per week om het op te waarderen. De medewerker die ik vanavond sprak zei dat ik het resterende tegoed kan inzien in de KPN app. Ik kan echter nergens vinden waar dit kan. Waar kan ik dit vinden? Ik heb overigens een een dongel zonder display. Bij voorbaat dank!

Hey @Aksel1603, welkom op het forum! De meeste van de dongels en mobiele routers die wij leveren hiervoor hebben een webinterface waarop je kunt inloggen. Je kunt dan verbruik inzien en sommige instellingen aanpassen. Hoe precies hangt even af van welke dongel of router je hebt. We hebben op deze pagina een overzicht van dongels en routers. Als je klikt op degene die je nu hebt, dan kun je software en handleiding downloaden.

 

Je zou het in principe ook aan je MijnKPN kunnen koppelen door daar het 097-nummer in te voeren. Maar dat moet bevestigd worden met een verificatiesms die naar het nummer wordt gestuurd. Als die sms niet uit te lezen is via de webinterface van de dongel/router, dan kun je de koppeling ook niet afmaken.