Skip to main content

Deze avond ben ik gebeld door iemand die beweerde van het KPN Seriviceteam te zijn. Het telefoonnummer dat werd gebruikt was 033 - 208 40 74. Zijn deze lui werkzaam voor KPN?

 

Mij werd een aanbieding gedaan voor Glasvezel internet + TV. Ik gaf aan daarover na te zullen gaan denken en hun terug te bellen als ik er op in wilde gaan. Deze “heren” nemen daar echter niet direct genoegen mee. Ze zijn redelijk agressief in hun benadering en klinken zeer onprofessioneel. Ik denk dat ik door de plaatselijke junk die mij een fiets probeert te verkopen, prettiger te woord wordt gestaan.


Mochten dit geen oplichters zijn, dan lijkt het mij verstandig voor KPN om deze samenwerking met deze club te beëindigen aangezien het zeer negatief afstraalt op KPN. “Birds of a feather, flock together” of iets dergelijks.

 

Fijne avond.

Hoi @NordstreamJunkie en welkom op het forum! Goed dat je dit meldt. Ik zou het ook beslist niet prettig vinden om zo onder druk te worden gezet, zeker als het op een agressieve manier gaat. Ik geef je signaal door. Mocht je in de tussentijd toch weer door hen gebeld worden, dan kun je telefonisch aangeven dat je gebruikmaakt van je recht van bezwaar. De bellende organisatie is dan verplicht je gegevens uit de eigen bellijsten te verwijderen en mag je daarna niet meer bellen. 


idem dito stuur me maar n mail vreselijk dit wordt 2 k p dag gebeld door kpn heb geen zin om ze te woord te staan heb het te druk voor dit soort telefoontjes en ben blij met mijn services dus alke contact per mail aub heb ook het nummer geblokkeerd