Skip to main content

Word gebeld vanaf nummer 020-2240969. telefonische colportage, een man die zegt dat ik al ‘heel lang niets aan mijn internet heb gedaan en dat hij mij DUS een nieuw pakket wil aanbieden’. Als ik zeg dat hij mij belt ondanks het bel-me-niet register, lacht hij me uit en zegt: ‘maar ik bel u namens KPN en die willen dit weten’. 

als ik zeg dat dit onzin moet zijn, wordt hij kribbig en meent dat ik maar gewoon niet zo moeilijk moet doen en moet meewerken. 

waar ik moeite mee heb is dat hij zegt te bellen namens KPN, dat hij dwars door de bel-me-niet registratie heen belt en als ik hem daarmee confronteer, net doet alsof het bel-me-niet een dingetje is waar hij lak aan mag hebben ‘want’ hij belt namens KPN. 

ik ben klant bij KPN, ben tevreden over mijn pakket en kan me niet voorstellen dat KPN op deze manier colporteert. 

KPN moet toch manieren hebben om dit soort treiteraars te stoppen? 

 

Hoi @cjmeer,

Tjsa….dat zijn irritante dingen.

Gewoon direct ophangen een volgende keer, helemaal geen uitleg what so ever geven en géén vragen stellen. En niet meer opnemen. 

Ik vond dit in ieder geval. Of het namens KPN is, dat weet ik niet. 


dank voor jouw snelle reactie. ja, die meldingen heb ik ook gelezen - ik zie dat ze vanaf dat nummer ook bellen namens energie-maatschappijen….. enfin je hebt gelijk, de volgende keer is het tuut tuut tuut. klaar.  


Wat rot dit, @cjmeer! Het lijkt me ook niet bepaald de beste verkoopmethode zoals jij het me vertelt.. Je hoeft natuurlijk niets te veranderen aan je pakket als je tevreden bent en ik kan me dan ook niet voorstellen dat ‘ie echt namens KPN belde inderdaad. Wij kunnen hier niet zoveel aan doen helaas!