Skip to main content

Hallo,

 

Ik probeer al 2 uur iemand van de telefonische klantenservice te spreken te krijgen.

Ik volg alle stappen aan de telefoon, vervolgens krijg je de wachtmuziek te horen en na 1 minuut, of na 5 minuten of na 10 minuten (dat wisselt) wordt er opgenomen en opgehangen, dit al voor 2 uur lang.
Of ik nu met mijn mobiel bel zoals wordt verzocht of met de huistelefoon.

Erg onbeschoft en vervelend, als het te druk is vind ik dit slechte manier van omgaan met je klanten.
Dan kan je ook een bandje maken, helaas is het nu te druk probeer het later nog eens en  dan de verbinding verbreken, in plaats van wat ik nu ervaar.

Wil alleen mijn internet-tv-vaste telefoon abonnement aanpassen en kijken welke voordelen ik nog kan krijgen bovenop de voordelen die die van het oude abonnement meeneemt omdat ik er een aantal verlies, meestal via de telefoon krijg je extra voordeel bovenop wat die al meeneemt, vandaar dat ik iemand wil spreken.


Mvg,

Fem 

Hoi @Chris en Fem 
Dit is niet het snelste medium, dus als je snel geholpen wilt worden, probeer dan nog een keer 0800 0402 te bellen.
Je kunt ook proberen te chatten


Hallo @huistijger  de chat zit ik ook al een uur in te wachten. Ben met beide bezig hopende 1 van de 2 een doorgang te vinden.
Ben dit niet gewend van KPN tot nu toe, zelfs met alle corona maatregelen.
Ik blijf het proberen met pauzes om mezelf niet al te gek te maken.

 

Wie blijft proberen die wint, eindelijk iemand gesproken en alles is nu in orde.


Goedemiddag @Chris en Fem , fijn om te lezen dat je inmiddels iemand hebt gesproken en dat alles nu in orde is. Voor wat het waard is, wil ik je namens KPN ook oprechte excuses aanbieden voor het feit dat je zo lang moest wachten en dat vervolgens de verbinding werd verbroken, niet wat je van ons mag en hoeft te verwachten! Mocht ik nog ergens iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag.


Reageer