Skip to main content

Telkens als ik thuiskom, verbindt mijn telefoon niet met WIFI.

Ik krijg dan de melding verversen mislukt en moet elke keer de router resetten

Ha @Marjaf, wat gek! Wat voor toestel heb je? En heb je op je telefoon al eens jouw wifi netwerk verwijderd en opnieuw verbonden? In de meeste gevallen zal dat de oplossing zijn!


Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd.

 


Ik heb de Samsung Galaxy A 51


En heb je ook aangegeven dat je automatisch wilt verbinden? En ervaar je dit ook met andere apparaten? Het is zo van een afstandje best lastig om te zeggen waar het nog aan zou kunnen liggen. Je kunt tegenwoordig weer wat gemakkelijker een KPN winkel langslopen. Is dat misschien een optie voor je? Dan kunnen we met je mee kijken. Je zou ook eens contact met Samsung op kunnen nemen. Misschien weten zij raad.


Alleen met mijn Samsung. Ik heb idd automatisch verbinden aanstaan. Ik zal eens een winkel inlopen.

 


Top. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Ik heb de Samsung Galaxy A 51

Heb hetzelfde toestel en zelfde probleem, vlieg door mijn internet bundel heen.


En heb je ook aangegeven dat je automatisch wilt verbinden? En ervaar je dit ook met andere apparaten? Het is zo van een afstandje best lastig om te zeggen waar het nog aan zou kunnen liggen. Je kunt tegenwoordig weer wat gemakkelijker een KPN winkel langslopen. Is dat misschien een optie voor je? Dan kunnen we met je mee kijken. Je zou ook eens contact met Samsung op kunnen nemen. Misschien weten zij raad.

Ha @Bente2002, heb jij iets aan bovenstaande informatie gehad? Als automatisch verbinden aanstaat, dan zou het gewoon moeten werken. Je zou het toestel eens (na het maken van een back-up) terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen. Mocht dat geen oplossing bieden, zou je eens contact op kunnen nemen met Samsung. 


Heb alles geprobeerd. Netwerk vergeten herstarten telefoon t werkt.niet en alweer mn halve bundel.weg in 5 dagen.


Als je het idee hebt dat er iets met het toestel aan de hand is, en Samsung weet het ook niet, dan kan je het toestel insturen ter reparatie. Het is geen ding dat aan KPN ligt: wij gaan puur over het netwerk (het bellen/gebeld worden), dus dan zou ik al denken dat het aan het toestel ligt. 


Heb t idee dat t komt door slechte wifi. Heb al 2 wifi punten staan maar de klacht blijft helaas. Ik ga Samsung om advies vragen dank voor je tip.


Ervaar jij ook op andere apparaten slechte wifi? Op andere mobiele telefoons, laptop, tablet o.i.d.? In dat geval kan je ook de Wifi manager eens doorlopen en dit topic voor oplossingen bij slechte en wegvallende wifi eens doornemen:

 


Heb na controle met wifi manager 2 wif punten gekregen. Slechte wifi op tablet van mn werk is nu goed..Bij mn zus verbind die de wifi direct denk dat t echt aan mn zwakke wifi ligt dat ie niet verbind of verbind O der internet.