Skip to main content

Ik wil graag iets in mijn abonnement wijzigen, maar blijkbaar doet KPN er alles aan om contact opnemen onmogelijk te maken. Jammer… Ik was altijd tevreden over de service, maar die is tegenwoordig blijkbaar ver te zoeken. Waarom niet gewoon een chat of emailadres of telefoonnummer makkelijk en snel vindbaar op de site? 

Hoi @Jolanda194 
telefoonnumer is 0800 0402
Of kijk op de klantenservice pagina voor de andere contactmogelijkheden.


In Etten-Leur stond net een medewerker van kpn (?) aan de deur met de vraag of hij even binnen mocht kijken om te kijken waar de aansluiting van glasvezel komt???

ik heb geen vlasvezel besteld?

is dit van kpn of oplichting?


Wanneer er geen melding in de media is geweest dat ze bij jou glasvezel gaan aanleggen is dit oplichting.

Maar wanneer er een overeenkomst is gesloten met de gemeente om glasvezel aan te leggen is dit normaal. Je krijgt dan eerst een aankondiging dat er glasvezel wordt aangelegd. Dan komt er iemand langs die in overleg met de bewoner bepaald waar de glasvezel in huis wordt geplaatst. Daarna leggen ze de glasvezel naar je huis en daarna plaatsen ze de glasvezel op de plaats in huis die bepaald is door de kpn medewerker. Tot slot zetten ze je de verbinding om naar glasvezel (tenminste als je daar toestemming voor geeft of hebt gegeven). Dit hele proces heeft bij mij exact 6 maanden geduurd.

Er gaan nu berichten dat wanneer de kpn de glasvezel in huis plaatst; de verbinding ook meteen omgezet wordt. Wat eigenlijk veel logischer is dan nòg eens langs te moeten komen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?